×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
معلولین ضایعات نخاعی تهران به کمپین آسمان آبی زمین پاک پیوستند

تهران اکونومی: معلولین ضایعات نخاعی تهران با حضور در جشنواره ورزشی و سلامت بوستان قیطریه، به کمپین آسمان آبی زمین پاک پیوستند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک عباس عالی شهردار ناحیه هفت شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: معلولین ضایعات نخاعی تهران با حضور در جشنواره ورزشی و سلامت که در آستانه فرارسیدن سال نو و متقارن شدن آن با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با رویکرد”بهار فاطمی” برگزار شد ضمن پیوستن به کمپین آسمان آبی زمین پاک با وجود مشقت های فراوان جسمانی و فیزیکی، خواستار تلاش همگانی و احساس مسئولیت تک تک افراد جامعه در بهبود وضعیت نامطلوب محیط زیست شهری شدند.
وی گفت: در این مراسم که بیش از ۴۰ معلول ضایعه نخاعی تهران حضور داشتند جشنواره ورزشی ویلچرانی، دارت و طناب کشی با همکاری شهرداری ناحیه هفت منطقه یک، فرمانداری شمیرانات، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک، ادارات سلامت، ورزش،HSE و… در بوستان قیطریه برگزار شد.
سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات اجرا شده برای معلولین در سطح منطقه یک گفت: یکی از معضلات تردد معلولین در معابر شهری عدم امکان تردد سهل و آسان برای کم توانان جسمی و حرکتی است که مناسب سازی معابر برای تردد این قشر از افراد جامعه جزء برنامه های اصلی در شهرداری است.
وی گفت: در حال حاضر کانون های معلولین در محلات شمال تهران با بیش از ۴۳۰ عضو فعال است و برای سهولت در تردد معلولین جسمی و حرکتی ۳۰  نقطه از معابر شمال تهران مناسب سازی و ساماندهی ترافیکی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches