×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
معرفی ۲ داروی جدید ساخت ایران برای بیماری های قلبی و هپاتیت C

اقتصادتهران: دو داروی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری های قلبی و هپاتیت C که به همت متخصصان ایرانی تولید شده است، روز گذشته با حضور وزیر بهداشت در بیمارستان شریعتی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، امروز یکشنبه طی مراسمی در بیمارستان شریعتی تهران داروی پلی پیل (polypill) برای پیشگیری و درمان بیماری های قلبی- عروقی و داروی سووداک برای پیشگیری و درمان بیماری هپاتیت C که با تلاش محققان مرکز تحقیقات گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران تولید شده, معرفی شد.

داروی پلی پیل برای پیشگیری و درمان بیماری های قلبی – عروقی و پیشگیری از سکته با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومانی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ایران تولید شده و وارد بازار شده است.

داروی سووداک نیز با همکاری مرکز تحقیقات گوارش و کبد بیمارستان شریعتی و شرکتهای دارویی داخلی پس از ۵ سال کار تحقیقاتی در ایران به سرانجام رسید و به گفته رضا ملک زاده رئیس مرکز تحقیقات گوارش و کبد این بیمارستان تولید این دارو در سطح بین المللی و مقالات نشریات معتبر جهانی مورد توجه قرار گرفته و می تواند در کنترل بیماری هپاتیت C نقش مهمی ایفا کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches