اقتصادتهران: در حاشیه همایش هم اندیشی ستاد و شعب بانک دی از شعب برتر بانک دی در سال ۱۳۹۵ بر اساس شاخصهای از پیش تعیین شده تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، محمد رضا قربانی، مدیر عامل بانک دی در این همایش، ضمن تقدیر از حضور فعال و بانشاط روسای شعب تهران و شهرستانها، تصریح کرد: موفقیت یک بانک از نقطه فروش حاصل میشود که همواره شعب آن بانک به عنوان نقاط فروش در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند و میتوانند با مشتری مداری، رعایت اخلاق کاری ،ارائه مناسب محصولات و خدمات و … در حفظ و نگهداشت مشتریان کوشا باشند.
قربانی شاخصهای سودآوری، میزان وصول مطالبات، تجهیز و تخصیص منابع و تکریم ارباب رجوع را به عنوان شاخصهای ارزیابی شعب در سال ۱۳۹۵ عنوان کرد و گفت: با توجه به میزان قدرت رقابت شعب تهران و شهرستان این ارزیابی در دو سطح شعب تهران و شهرستان صورت گرفت و هرکدام از شعب بر اساس شاخصهای مورد نظر در دسته بندی قرار گرفتند و بر این اساس سه شعبه از تهران و سه شعبه از شهرستان به عنوان شعب برتر بانک دی در سال ۱۳۹۵ مشخص شدند.
قربانی با بیان اینکه شاخصهای بررسی عملکرد در سال ۱۳۹۶ بر اساس سیاستهای ابلاغی از جمله جذب منابع ارزان قیمت صورت خواهد گرفت گفت: شاخصهای انتخاب شعب برتر باید شاخص های انگیزشی باشند که بانک را به سوی سودآوری سوق دهد و معیارهای انتخاب شعب برتر در سال ۱۳۹۶ بر این اساس تعیین خواهند شد.
گفتنی است بر اساس شاخصهای تعیین شده و ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد سال ۱۳۹۵، شعبه فرمانیه به ریاست رسول سعیدی، شعبه قائم مقام فراهانی به ریاست علیرضا باقری و شعبه یوسف آباد به ریاست مریم خلیلی رتبههای اول تا سوم از بین شعب تهران را کسب کردند و از میان شعب شهرستان نیز شعبه خرم آباد به ریاست حامد صادقی، شعبه اصفهان به ریاست رضا سلطانی و شعبه ارومیه به ریاست مهران ظرافت جایگاههای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
بر اساس دستور مدیرعامل بانک، تمامی همکاران شعب برتر علاوه بر اهدای لوح تقدیر مورد تشویق نقدی نیز قرار گرفتند.
دیدگاه ها بسته هستند.