×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
معرفی ۱۰۰ برند برتر ایران در جشنواره قهرمانان صنعت

تهران اکونومی: همزمان با برپایی دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، یکصد برند ارزشمند کشور معرفی و ارزش آنها اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ما، دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران که از آن به عنوان با شکوه ترین جشن سالانه صنعت کشور یاد می شود، امسال با رویکردی متفاوت و با هدف معرفی برندهای ارزشمند بازار ایران برگزار شد که این اقدام برای نخستین بار در ایران و در حوزه برند صورت می گیرد.

فرشاد به‌آبادی بنیانگذار جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در خصوص انتخاب یکصد برند ارزشمند ایران گفت: گروه مطالعاتی هوشمند تدبیر به منظور شناسایی این ۱۰۰ برند ارزشمند، ابتدا با انتخاب حدود ۷۰۰ برند فعال کشور تحقیقات و ارزیابی های خود را آغاز کرد.

وی اظهار داشت: پس از بررسی های اولیه از بین این تعداد برند، ۳۰۰ برند برای ارزیابی نهایی حائز شرایط و به سه گروه C,B,A تقسیم شد که گروه A به عنوان یکصد برند ارزشمند ایران معرفی می شود.

به آبادی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا هر ساله برندهای برتر و ارزش آنها معرفی می شود افزود: ارزش ۱۰۰ برند ارزشمند ایران(گروه A) را بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده و این رویکرد در سال‌های آینده نیز دنبال خواهد شد.

دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری، روسای دو سازمان انرژی اتمی ایران و سازمان ملی استاندارد ایران، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، استاندار تهران، خانواده شهدای هسته ای ایران و شهدای ۸ سال دفاع مقدس به همراه افزون بر یک هزار کارآفرین و صنعتگر کشورمان، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches