×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
معارفه ی کولیوس در جمع نمایندگان مشاغل صنفی

خودروی کولیوس پارس خودرو برای جمعی از نمایندگان مشاغل صنعتی و معدنی، نفت، انجمن طلا و جواهر، فروشگاه های اتکا، سازمان انرژی اتمی، شرکت های لیزینگ خودرو و شرکت های هواپیمایی کشور معرفی شد.

به گزارش موج، علیرضا مصدقی، قائم مقام ارشد مدیرعامل پارس خودرو، با اشاره به اهمیت تجربه و دانش در پارس خودرو به عنوان نخستین و با کیفیت ترین خودروساز کشور، گفت: شرکت پارس خودرو در آغاز خودروهایی مثل تیانا، مورانو و اکنون نیز خودروی کولیوس را به بازار کشور عرضه کرده است.

وی تأکید کرد: خودروی کولیوس شرکت پارس خودرو از ویژگی متمایز خدمات پس از فروش توسط نمایندگی های منتخب گروه خودروسازی سایپا برخوردار است که مسوولیت تأمین قطعات و همراهی مشتریان پس از خرید محصول را بر عهده دارد.

بنابراین گزارش، خودروی کولیوس از تکنولوژی سیستم انتقال قدرت CVT بهره مند بوده و نشان ارزشمند ۵ ستاره ی ایمنی را از مؤسسه EuroN cap کسب کرده است.

همچنین این خودروی هوشمند در زمره خودروهای پرقدرت و پر توان لوکس شهری با قابلیت حضور در جاده های ناهموار و کوهستانی است که تکنولوژی بسیار پیشرفته و متمایز سیستم انتقال قدرت ۳ حالته (-i system 4×4 All Mod) با کارایی ۳ خودروی شهری، کاری (Executive) و ۴×۴ حرفه ای-ورزشی (Off road) در آن بکار رفته است.

این سیستم انتقال نیرو به صورت استاندارد دارای حالت قفل چرخ (Lock) است که حالت قفل دیفرانسیل مکانیکی موجود در خودروهای ۴×۴ حرفه ای و نظامی را شبیه سازی می کند که بر اساس آن گشتاور به صورت خودکار از چرخی که اصطکاک با زمین ندارد، قطع شده و به سایر چرخ ها منتقل می شود.

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches