×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
معابر بوستانی شمال شرق تهران بازسازی می‌شود

تهران اکونومی: معاون امور شهری شهرداری منطقه۴ از اجرای طرح ترمیم و بازسازی معابر بوستانی در شمال شرق تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، حمید ناصحی با بیان این خبر اظهار کرد: به منظور نوسازی و بهسازی فضای سبز بوستانی سطح محدوده منطقه، اجرای عملیات ترمیم و بازسازی معابر فرسوده بوستانی سطح محدوده را در دستور کار قرار داده است تا بدین ترتیب شهروندان منطقه بتوانند بهترین و بیش‌ترین بهره گیری را از این فضا داشته باشند.

به گفته وی، اجرای طرح نوسازی در محل بوستان هایی چون گلسا، سمرقندی و مهتاب درحال انجام قرار دارد.

ناصحی همچنین افزود: بوستان مهتاب با مساحتی بالغ بر ۱۱۲۳ متر مربع، در ضلع شمال بزرگراه رسالت و در محدوده محله مجیدیه واقع شده است که درحین اجرای عملیات بهسازی، ۲۵۰ متر معبر در این بوستان در حال بازسازی قرار گرفته است.

وی ۴ به توسعه فضای سبز محله والفجر حکیمیه اشاره کرد و افزود: از جمله نقاطی که این اقدامات در آن صورت گرفته است میتوان به لچکی ابتدای خیابان شبنم واقع در محله والفجر حکیمیه اشاره کرد که با متراژی بالغ بر ۷۰۰ متر مربع کاشت فضای سبز در آن انجام گرفته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches