×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مطالعات تطبیقی پست کشورها؛ زمینه ساز توسعه خدمات نوین پستی

اقتصادتهران: شمولی عضو هیات مدیره و سرپرست دفتر امور پست بین الملل شرکت پست تاکید کرد: انجام مطالعات تطبیقی و پژوهش در حوزه بین الملل، علاوه بر ارتقای دانش پستی کارکنان مجموعه می تواند الگوهای موفق خدمات پستی را معرفی نموده و زمینه عرضه و راه اندازی سرویس های نوین بومی را فراهم آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، شمولی عضو هیات مدیره و سرپرست دفتر امور پست بین الملل شرکت پست با اشاره به ظهور فناوری‌های جدید و تاثیر آن بر دنیای خدمات افزود: این تغییرات فرصت‌ها و تهدیدهایی را برای سازمان‌ها و صنایع مختلف ایجاد می‌کنند و بی‌شک صنعت پست از این قاعده مستثنی نبوده و نخواهد بود.

وی در همین ارتباط تصریح کرد: بدیهی است که آشنایی با رخدادهای پیرامونی و اطلاع از روند تغییرات محیطی می‌تواند زمینه بهره‌برداری از فرصت‌ها و پیشگیری از تهدیدها را برای شبکه پستی فراهم سازد.

عضو هیات مدیره با بیان این که ارتباط با پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی وظیفه اصلی دفتر امور پست بین‌الملل می باشد خاطرنشان کرد: این دفتر همواره کوشیده است تا به موازات این ارتباط، انعکاس رخدادها و تحولات صنعت پست، مطالعه و بررسی پیرامون محصولات و خدمات نوین پستی، نوآوری‌ها، رویکردها، استفاده از فن‌آوری در سرویس‌های پستی در سطح دنیا را در قالب انجام مطالعات تطبیقی و پژوهشی را با جدیت دنبال نماید.

شمولی با اشاره به این که دفتر امور پست بین الملل از سال‌ها پیش؛ تدوین خبرنامه های مختلف را به منظور انتقال اخبار و رویدادهای پستی دنیا در دستور کار خود گنجانده افزود: انتشار اخبار و رویدادهای جهانی در قالب خبرنامه “گشتی در دنیای پست” از نیمه دوم سال ۱۳۸۵ و پس از آن گاهنامه ” صنعت پست” از نیمه دوم سال ۱۳۸۶ آغاز شد که در آن زمان به صورت فیزیکی تهیه و برای بهره‌برداری شبکه پستی ارسال می‌شد.

سرپرست دفتر امور پست بین الملل با بیان این که پس از راه‌اندازی پورتال دفتر امور پست بین‌الملل فرصتی فراهم شد تا همکاران شبکه پستی بتوانند از طریق اینترانت به مطالب منتشره دسترسی همزمان داشته باشند ادامه داد: تا به امروز پورتال دفتر امور پست بین‌الملل علاوه بر خبرنامه‌ گشتی در دنیای پست حدود ۳۰۰ عنوان خبر پستی و ۳۴ مورد گزارش صنعت پست و ۲۱ مورد مطالعات تطبیقی پست کشورها را منتشر نموده است.

شمولی درخصوص دیگر بخش های پرتال دفتر امور پست بین الملل خاطرنشان کرد: بخشنامه‌های عملیاتی اتحادیه پستی جهانی از سال ۲۰۱۰ تاکنون، احکام اتحادیه پستی جهانی، پژوهش‌های پستی ۱۰ مورد، ممنوعات پستی کشورها ۱۴ مورد دیگر موضوعات این پرتال به شمار می رود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches