×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مصرف ۳.۵ میلیارد متر مکعب گاز توسط صنایع در فرودین‌ماه

طبق آخرین آمار از اداره میز صنعت و رتبه‌بندی ناشران سازمان بورس، میزان مصرف گاز صنایع در فروردین‌ماه امسال با ۳۰ هزار میلیارد ریال افزایش به ۹۰ هزار میلیارد ریال رسید.

به گزارش اقتصادتهران، سازمان بورس و اوراق بهادار آخرین آمار از جزئیات مصرف انرژی صنایع بازار سرمایه در فرودین ماه امسال را منتشر کرد و به مقایسه آن نسبت به اسفند سال گذشته (۱۴۰۲) پرداخت.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان مصرف انرژی در صنایع مختلف بازار سرمایه به برق و گاز اختصاص داشته است. مصرف این انرژی‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به اسفند ماه با افزایش همراه بوده، به گونه‌ای که میزان مصرف گاز صنایع در اسفند ماه عدد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون متر مکعب بود و این میزان مصرف در فروردین ماه با یک میلیارد افزایش به رقم ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون متر مکعب رسید.

میزان مصرف برق صنایع در فروردین ماه عدد ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون کیلو وات ساعت بود که این میزان مصرفی در ماه پایانی سال ۱۴۰۲ رقمی حدود ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون کیلو وات ساعت اعلام شده است و با توجه به رفع محدودیت‌های مصرف انرژی در زمستان، میزان مصرف انرژی‌های گازوئیل در فروردین ماه امسال نسبت به اسفند ماه کاهش پیدا کرد و به کمتر از ۵۰۰ میلیون متر مکعب رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches