×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مشکلات مخابرات حل می‌شود

اقتصادتهران: مدیرعامل سابق مخابرات تاکید کرد: شرکت مخابرات با توجه به مدیریت خوبی که دارد، مشکلات را به مرور حل کرده و به مسیر خود ادامه خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس مظفر پوررنجبر با حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ به بازدید از غرفه مخابرات پرداخت وی در حاشیه این بازدید در پاسخ به پرسش مبنی بر بحث‌هایی که درباره نحوه خصوصی سازی شرکت مخابرات مطرح می‌شود، اظهار کرد: به نظر می‌رسد این مشکلات در آینده برطرف خواهد شد و شرکت مخابرات با مدیریرت خوبی که دارد می تواند مسیر خود را ادامه دهد.

پوررنجبر با بیان اینکه اکنون در حوزه‌هایی مانند فیبرنوری نیز مشخص است که شرکت مخابرات مسیر رو به رشد خود را طی می کند، گفت: امیدواریم مشکلات اخیر مخابرات نیز به زودی برطرف شود اما در هر صورت ترکیب فعلی هیات مدیره این شرکت ترکیب خوبی است که امید می رود با مدیریت آنها شرکت مسیر خوبی را در پیش بگیرد.

مدیرعامل سابق مخابرات همچنین یادآور شد: شرکت مخابرات مانند اتومبیلی است که صاحبان آنان در دوره‌ای تصمیماتی برای آن گرفته بودند اما به هر صورت این اتومبیل مسیر خود را طی خواهد کرد هرچند ممکن است در این مسیر گاه با دشواری‌هایی همراه شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches