true
اقتصادتهران: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک، محمدکاظم چقازردی در مراسم رونمایی از باشگاه پذیرندگان بانک سپه با اشاره به اهمیت بازاریابی در بانک سپه اظهار داشت: در دنیای رقابتی امروز بنگاههای اقتصادی بدون بازاریابی قوی و حرفهای نمی توانند موفق عمل کنند.
مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه موضوع بازاریابی از ضرورت گذشته و به فعالیت اصلی بانک تبدیل شده است گفت: باید کلیه واحدها از طریق طراحی سامانه ها، سیستمها، فرایندهای کاری و صدور بخشنامهها و دستورالعملها به تکمیل زنجیره بازاریابی بانک کمک کرده و با انتقال بازخورد تصمیم ها، موجبات اصلاح و پویایی مستمر این زنجیره را فراهم آورند.
چقازردی افزود: بازاریابی به عنوان موتور محرک بانک بوده و حلقههای آن در بانک به واسطه رعایت اصول لازم در انتخاب افراد جهت فعالیت در این حوزه شکل گرفته است. لازمه موفقیت در این مسیر همکاری کلیه واحدهای بانک با فعالان در بخش بازاریابی است.
وی با بیان اینکه عملکرد و کارنامه اداره کل بازاریابی متناسب با زمان فعالیت اش بیشتر از انتظارات بوده است، افزود: این اداره کل به واسطه حمایتهای اعضای هیأت مدیره به ویژه (مدیرعامل سابق بانک)، داشتن همکارانی با دانش، علاقمند و تحصیلات مرتبط با بازاریابی و همچنین مدیریت پرتلاش و پیگیریهای رئیس این اداره کل، توانست بخشی از توانمندیهای بانک را به مشتریان بشناساند.
مدیرعامل بانک با بیان اینکه توجه به امور بازاریابی در بانک بزرگ سپه باید با جدیت بیشتری دنبال شود، تصریح کرد: رعایت بازاریابی امروز فراتر از ضرورت بوده و باید ضمن رصد و مدیریت تهدیدات، از فرصتها در جهت توسعه و پیشرفت بانک استفاده کنیم.
رئیس هیأت مدیره بانک اظهار داشت: بانک سپه در برخی حوزهها با تکیه بر تجربه و توان نیروی انسانی، درک صحیح موقعیتها، مشارکت درون سازمانی، در عرصه محصولات و خدمات جدید جزو بانکهای موفق است.
* تأسیس ۵۰۰ شعبه در یک دهه
وی ضمن اشاره به افزایش رقابت در خصوص ایجاد شعب جدید در بین بانکهای دولتی طی دهه ۷۰ یادآور شد: به دلیل سودآوری صنعت بانکداری و توسعه فعالیتهای بانکها، شعب بانکهای کشور در دهه ۷۰ افزایش چشمگیری یافت. تعداد شعب بانک سپه تا اوایل دهه ۷۰ کمتر از ۹۰۰ شعبه بود. اما تحت تأثیر شرایط بازار پول و توسعه فعالیتها، بیش از ۵۰۰ شعبه جدید تأسیس شد.
چقازردی گفت: در حال حاضر بروز رسانی شعب و مجهز نمودن آنها برای ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان، حذف و ادغام شعب ناکارآمد و بهینه سازی ساختار شعب جزو برنامههای اصلی بانک است.
چقازردی ضمن تأکید بر توسعه سیستمهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، تصریح کرد: برای پاسخگویی به موقع به نیازهای مشتریان باید در راه اندازی سیستمها، طرحها و محصولات جدید، بیش از گذشته تلاش نمود و اساس رقابت بین بانکها نیز باید مبنی بر ارایه خدمات مطلوب، سریع و با کیفیت باشد و نه صرفاً افزایش نرخ سپردهها که موجب افزایش هزینه عملیاتی بانک که مانعی برای سرمایهگذاری های مولد در اقتصاد است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=34873
false
true