true
اقتصادتهران: دیجیتال ساینیج(Digital Signage) یکی از جدیدترین ابزارهای اطلاعرسانی و تبلیغاتی در رستورانها، مراکز خرید، فروشگاهها و دیگر مراکز تجاری است که این فرصت را در اختیار برندها و شرکتها قرار میدهد که بهگونهای مؤثرتر، کالاها و خدمات خود را به مخاطبان و مشتریان عرضه کنند. امروزه این تکنولوژی موفق شده با ترکیبب سیاری از ابزارهای فناوری و ارتباطی، گام بلندی در ارتباط هدفمند و مؤثر با مشتریان و مخاطبان بردارد.
براساس برخی تحقیقات میدانی، اطلاعرسانی گرافیکی و تصویری، تأثیر بیشتری بر مخاطب میگذارد و از اینرو، یکی از مهمترین ابزارهای مهم ارتباطی برای تولید و استفاده از محتوا به شمار میآید. فناوری Digital Signage یکی از ابزارهای نیرومند تبلیغاتی و اطلاعرسانی است که حجم بالایی از اطلاعات را در زمانی کوتاه و فضایی محدود، به شیوهای جذاب در اختیار مخاطبان قرار میدهد.
معرفی نمایشگرهای اطلاعرسانی هوشمند سامسونگ:
طراحی نمایشگرهای اطلاعرسانی هوشمند سامسونگ(Samsung Smart Signage)، بهگونهای است که آنها را از سایر نمایشگرها متمایز میکند. این نوع نمایشگرها،قابلیتهایی فراتر از یک تلویزیون ساده دارند. نرمافزار مدیریت محتوا، کیفیت بالای نمایش، امکان اتصال سایر دستگاهها از طریق پورتهای متعدد ورودی، عدم تولید گرما، عدم تولید صدای مزاحم و سایه و قابلیت پخش محتوا به صورت افقی و عمودی از جمله این قابلیتها هستند. از سوی دیگر، طول عمر این محصول به نسبت محصولاتی که بهعنوان جایگزین استفاده میشوند بسیار بالاست؛ به سادگی قابلنصب و راهاندازی هستند، هزینه عملیاتی کمتری دارند، با سرعت بیشتری اطلاعات را انتقال میدهند و دیگر به سیم، کابلهای متعدد، کامپیوتر یا دستگاههای پخش خارجی نیازی ندارند؛ ویژگیهایی که در مجموع باعث جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی میشوند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=23130
false
true