×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مشترکین رایتل از کمترین تعرفه رومینگ بین‌الملل در کشور عراق استفاده می‌کنند

اقتصادتهران: بر اساس قرارداد منعقد شده مابین رایتل و دو اپراتور عراقی کورک و آسیاسل، مشترکین رایتل در ایام اربعین می‌توانند با استفاده از خدمات رومینگ بین‌الملل از خدمات ارتباطی بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی رایتل، با توجه به افزایش میزان سفرهای زیارتی در ایام اربعین به کشور عراق، اپراتور رایتل جهت تامین رفاه حال مشترکین خود با دو اپراتور عراقی کورک و آسیاسل قرارداد رومینگ بین‌الملل منعقد کرده است تا مشترکین رایتل با استفاده از خدمات رومینگ بین‌الملل این دو اپراتور بتوانند از تمامی سرویس‌های ارتباطی استفاده نمایند.

بر اساس اعلام رایتل با توجه به تعرفه این دو اپراتور توصیه می‌شود مشترکین از رومینگ بین‌الملل اپراتور کورک که مقرون به صرفه‌تر است استفاده کنند.

بر اساس این خبر مشترکین در دو بازه زمانی ۲۲ آبان تا ۵ آذر و همچنین ۶ آذر تا پایان سال جاری از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches