true
اقتصادتهران: مدیرعامل بیمه کوثر تعهد این شرکت برای افزایش رضایتمندی ذینفعان را شرط اصلی تداوم سودآوری عنوان کرد.
ابوالفضل آقادادی، در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت مالی که طی روزهای ۱۶ الی ۱۹ خردادماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد، در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادتهران، ضمن بیان این مطلب، گفت: سال گذشته بیمه کوثر حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان سود داشته است و برای امسال نیز سعی میکنیم سود مناسبی را محقق کنیم و هدفگذاری سودآوری سالیانه شرکت را حداقل یکهزار میلیارد تومان قرار دادهایم و این در حالی است که طی دو ماه ابتدایی امسال ۶۰۰ میلیارد تومان درآمد سرمایه گذاری عاید شرکت شده که با حفظ همین روند، امیدواریم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.
وی با بیان آن که میشود هزار میلیارد تومان حق بیمه فروخت اما مدیریت ریسک آن بسیار مهم تر از مساله فروش است که آیا پورتفوها در آینده میتواند به سودآوری شرکت کمک کند یا خیر، تصریح کرد: ما به تنهایی هدف فروش را مبنای فعالیت قرار ندادیم بلکه مشاوره و آموزش صنوف مختلف از اهم فعالیتهایی است که در کنار فروش به آنها در بیمه کوثر پرداخته میشود ضمن آن که حق بیمه فروش رفته باید به درستی مدیریت ریسک شود.
این در حالی است که به این پایبند هستیم که سودآوری باید پایدار و تکرار شونده باشد و بر همین اساس با انجام سرمایه گذاری مناسب مصمم هستیم تا روند سودآوری تداوم یابد.
مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر آن که اگر شرکت فعالیت قابل قبولی داشته باشه میتواند سودآوری مطلوبی داشته باشد، اظهار داشت: در سال گذشته سیاست شرکت افزایش رضایت مشتریان و سودآوری بود که در سرلوحه فعالیتهای قرار داشت به طوری که با کار تیمی در صورتهای مالی حسابرسی نشده در سال گذشته ۱۸۰۰ میلیارد تومان سود خالص کسب کردیم به طوری که همواره در سه سال اخیر جزو ۳ شرکت برتر سودآور در صنعت بیمه بودهایم.
آقادادی به حضور شرکت بیمه کوثر در نمایشگاههای مختلف از جمله نمایشگاه صنعت مالی اشاره کرد و گفت: یکی از سیاستهای اصلی ما حضور در نمایشگاههای تخصصی مختلف برای نمایش خدمات و محصولاتمان است تا به سرمایه گذاری هم منجر شود به گونهای که یکی از سیاستهای ما از بعد تبلیغات و بازاریابی حضور در نمایشگاههاست تا بصورت مستقیم بتوانیم صدای مشتریان مان را بشنویم. در این نمایشگاه هم با کارگزاریهای مختلف تعامل داشتیم و توجه به حوزه سرمایه گذاری ما نتیجه این تعاملات است.
وی یادآور شد: سعی شده در رشتههای مختلف تلاش خود را مضاعف انجام دهیم و این نمایشگاه محلی است که ما به توسعه تعاملات خود و گسترش آن مبادرت میورزیم به طوری که ماحصل یکی از آنها انعقاد قرارداد با کانون عالی انجمنهای صنفی ایران بود.
مدیرعامل بیمه کوثر با بیان آن که یک شرکت بیمه باید از ابعاد مختلف مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد، افزود: اگر رضایت مشتریان کسب شود مطمئناً به تبع آن، سودآوری عاید شرکت خواهد شد و بر این اصل اهتمام و تاکید خواهیم ورزید. وی اضافه کرد: خدمت نسبی است و رضایت از خدمت هم مولفه مهمی است که باید مرتب مورد سنجش قرار گیرد.
آقادادی در پاسخ به این که شرکت چه راهکاری برای بازخورد گرفتن از فعالیتهایی که به کاهش مدت زمان پرداخت خسارت برای بیمه گزاران منجر میشود منتهی میشود، گفت: کاهش مدت زمان پرداخت خسارت عامل مهمی در افزایش رضایتمندی مشتریان به شمار میرود و بر همین اساس طبق داده کاوی و آماری که مورد بررسی قرار گرفته است، پرداخت خسارات مالی در بخش خودرو برای خسارات چند میلیونی را به مدیریتهای استانی تفویض کردیم تا خودشان مدیریت کرده و برای پرداخت منتظر تایید تهران نباشند.
از سوی دیگر، نرم افزار کوثر من، یکی از اقدامات مطلوب در این حوزه است که ابزاری در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان به شمار میرود.
وی همچنین تاکید کرد: ما علاوه بر فروش و صدور آنلاین بر روی توسعه خدمات غیرحضوری حوزه خسارت هم متمرکز شده و برنامههای خوبی در دستور کار داریم.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=263852
false
true