×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مشارکت ۷ هزار جوان ایرانی در ویژه برنامه‌های خانه شهریاران

تهران اکونومی: جوانان برگزیده مسابقات کشوری خانه شهریاران جوان در زمینه فرهنگ و مذهب با حضور عضو شورای اسلامی و مسئولین شهری و به میزبانی منطقه ۲۰ معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، مرتضی طلایی با حضور در این مراسم خود را به عنوان عضو افتخاری این خانه معرفی کرد و گفت: به پاس فداکاری شهیدان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس است که امروز در آرامش و آسایش تمام می توانیم مراسم روز جوان برپا کنیم.

طلایی جوانان حاضر در مراسم را آینده سازان کشور برشمرد و افزود: هوش و ذکاوت جوانان ایرانی همیشه زبانزد بوده است و ملت ایران با تکیه بر توانمندی های قشرجوان، روند پیشرفت و سربلندی را در پیش رو دارد.

محمد ابویی رئیس خانه شهریاران جوان شهرداری تهران نیز در ادامه گفت: برنامه های سال جاری به نحوی طراحی شده است که هم زبانی های موجود بین جوانان به همدلی تبدیل شود.

ابویی با اشاره به اینکه ۷ هزار جوان ایرانی از سراسر کشور در مسابقات و ویژه برنامه ای فرهنگی و مذهبی خانه های شهریاران جوان شرکت کرده اند، افزود: مسابقات فرهنگی هنری، آفتاب ۵۷، خادم الشهدا، خادم الحسین(ع)، سوگواره عبرات، من و مادرم و ایده پردازی باتو از جمله مهمترین ویژه برنامه هایی است که از سوی خانه شهریاران در سراسر کشور برپا شده است.

مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی و مذهبی سالانه خانه شهریاران شهرداری تهران با حضور نائب رئیس شورای اسلامی، رئیس خانه شهریاران جوان شهرداری تهران، شهردار، قائم مقام و مدیران ارشد شهری منطقه ۲۰ در مجموعه فرهنگی هنری ولیعصر(عج) با ویژه برنامه های هنری و نمایشی ادامه یافت و در نهایت از ۲۸۰۰ اثر برگزیده، ۵۷ نفر تقدیر شدند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches