×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مشارکت موسسه اعتباری کوثر در پروژه های زنجان

در جلسه ای با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و استاندار زنجان توافقنامه همکاری و سرمایه گذاری جهت اجرای پروژه های اقتصادی و صنعتی به امضاء دوطرف رسید .

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، دکتر رضایی که به همراه چندتن از معاونین موسسه برای دیدار با استاندار و بحث و بررسی زمینه های همکاری ، روز دوشنبه ۳/۶/۹۳ به استان زنجان سفر کرده بود . ضمن تبریک هفته دولت با اعلام این مطلب که تاکنون چندین جلسه جهت بررسی زمینه های همکاری با مقامات و مسئولین استان برگزار گردیده و کارهای کارشناسی انجام شده و جلسه امروز بواقع تایید مذاکرات گذشته است.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت ما به طور جدی با یک حرکت منطقی ، دقت و رصد کردن رخدادهای اقتصادی کشور با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب که ایشان امسال را سال اقتصاد و فرهنگ بامدیریت جهادی و عزم ملی نام نهاده اند و با هدف کمک به دولت خدمتگذار بر آنیم تا فعالیت خود را در عرصه های اقتصادی کشور گسترش داده و گامهای محکمی را با توجه به سیاستهای موسسه برداریم .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches