×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مشارکت ایران و مجارستان در توسعه زنجیره تولید و صادرات مرغ

اقتصادتهران: ایران و مجارستان برای همکاری‌های فنی و سرمایه گذاری‌های مشترک برای توسعه زنجیره تولید گوشت مرغ اعلام آمادگی کردند.

به گزارش وزرات جهاد کشاورزی، معاون امور تولیدات دامی در دیدار با دستیار معاون وزیر کشاروزی و رییس سازمان دامپزشکی مجارستان گفت: ایران با تولید سالانه دو میلیون و ۲۰۰ هزار تن گوشت مرغ جزو هفت کشور برتر تولید کننده دنیا است و با توجه به بازار منطقه و تقاضای کشورهای اطراف برای گوشت مرغ ما می خواهیم تولید این محصول در قالب زنجیره تولید توسعه یابد.

حسن رکنی افزود: شاخص‌های کشورهای متقاضی برای سفارش گوشت مرغ به ویژه به لحاظ بسته بندی و سایز، تولیدکنندگان ما را به سمت تولید در قالب زنجیره سوق می دهد.

معاون امور تولیدات دامی وزرات جهاد کشاورزی اظهار داشت: بخش خصوصی ایران و مجارستان می‌توانند با همکاری و سرمایه گذاری‌های مشترک، گوشت مرغ تولید و به بازارهای منطقه صادر کنند.

وی ادامه داد: در دنیا ۸۵ درصد تولیدکنندگان گوشت مرغ در فرایند زنجیره تولید فعالیت می کنند و این عدد در ایران ۱۵ درصد است که باید گسترش یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches