×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مسیل های دروازه قرآن لایروبی شده بودند

اقتصادتهران: شهردار شیراز با رد برخی اظهارنظرها مبنی بر این که لایروبی نشدن مسیل ها منجر به حادثه سیل دروازه قرآن شد، گفت: این مسیل ها مردادماه گذشته لایروبی شده بودند و مستندات آن قابل ارائه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز به نقل از حیدر اسکندرپور افزود: شهرداری شیراز برنامه مدون سالیانه برای لایروبی تمامی مسیل ها و جوی های سطح شهر دارد و بر اساس این برنامه مشخص در فصل تابستان مسیل ها و جوی ها لایروبی می شوند تا برای بارش باران در فصل پاییز و زمستان آماده شود.

علت حادثه باید پس از بررسی کارشناسان و متخصصان اعلام شود

شهردار شیراز با بیان اینکه معتقدیم در ساعات اولیه اینگونه حوادث نمی توان اظهار نظر دقیقی در خصوص علت اصلی حادثه کرد، گفت: علت حادثه باید پس از بررسی کارشناسان و متخصصان اعلام شود.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه سیل دروازه قرآن و شهروندان شیرازی افزود: در شهرداری کارگروهی تشکیل شده و سوابق حادثه در حال بررسی است که طی روزهای آینده تیم کارشناسی نتیجه حاصل را ارائه خواهند کرد؛ همچنین در استانداری و شورای شهر نیز کارگروهی مشابه تشکیل شده است.

بکارگیری ۲ هزار نیروی شهرداری در ساعت وقوع حادثه

اسکندرپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واقعه سیل پنجم فروردین ماه دروازه قرآن شیراز گفت: مجموعه شهرداری از ابتدای وقوع سیل پنجم فروردین ماه در دروازه قرآن با تمام توان به دنبال مدیریت شرایط بعد از حادثه و بازگرداندن هر چه سریعتر شهر به حالت عادی بود.

شهردار شیراز با بیان اینکه در حادثه سیل دروازه قرآن با بیش از ۲ هزار نیرو از همان ساعت وقوع حادثه شروع به خدمت رسانی کردیم، گفت: پس از حدود ۶ ساعت از وقوع حادثه سیل دروازه قرآن با همدلی و همراهی همه دستگاه ها و کمک های مردمی، شیراز به حالت عادی بازگشت و تردد در محور دروازه قرآن نیز انجام شد و این یک نقطه قوت محسوب می شود.

لایروبی مجدد کانال های محله سعدی

شهردار شیراز همچنین با اشاره به سیلاب ششم فروردین ماه جاری محله سعدی گفت: در جلسه اخیر با شهرداران مناطق ۱۱گانه اقدام به تقسیم بندی منطقه آسیب دیده سعدی کردیم و طبق این تقسیم بندی از چهارشنبه عملیات لایروبی مجدد کانال های این محله آغاز شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches