×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مسوولان شهرداری پاسخ دهند

اقتصاد تهران: خودروی یکی از شهروندان در هنگامی که در یکی از خیابان های تهران در حال تردد بود با برخورد با تیرهای آهنی که برای ساخت محلی در کنار خیابان رها شده بود برخورد کرد و به شدت آسیب دید.

به گزارش اقتصاد تهران، این شهروند در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: شامگاه هشتم تیرماه ساعت ۲۲ در حال تردد با خودروی شخص خود از خیابان بنی فاطمه در پاسداران بودم که به یکباره با مشاهده تلی از تیرآهن هایی که با گونی روی آن پوشانیده شده بود برخورد کرده که بلافاصله خودرو را منحرف کردم تا به طور کامل بر روی مصالحی که در آن هنگام شب به خوبی مشخص نبود چیست، نروم. پس از کمی رانندگی با صدای ناهنجاری که از قسمت عقب خودرو ام به گوش می رسید متوقف شده و متوجه شدم که لاستیک عقب خودرو ترکیده و بخشی از سپر نیز آسیب دیده است. سرانجام با تماس با مرکز امداد خودرو و یک ساعت معطلی، توانستم پس از تعویض لاستیک خودرو به راه خود ادامه دهم.

وی افزود: فردای آن روز به همان محل مراجعه کرده و شکایتی به پلیس ۱۱۰ مبنی بر این که تیرآهن های ۵ و ۷ متری بخشی از خیابان اصلی محل تردد خودروها را گرفته بود ارائه کردم و در حال پاسخگویی مسوولان هستم، اما اگر در آن هنگام شب اتفاقی به مراتب بدتر از آنچه رخ داد به وقوع می پیوست چه کسی پاسخگو بود؟

این در حالی است که نتوانستم غرامت خودروی خود را نیز دریافت کنم زیرا کسی در فردای آن روز پاسخگو نبود ضمن آن که اگر کمی در انحراف خودرو تعلل کرده بودم معلوم نبود چه بر سر خودم و خودرو آمده بود و یا این که در انحراف از مسیر به دلیل برخورد نکردن با تیرآهن ها اگر با خودروی دیگری تصادف کرده بودم آیا کسی پاسخگو بود؟

وی در پایان یادآور شد: چرا مسوولان شهرداری با تذکر به افرادی که به ساخت و ساز مشغولند رعایت نکات ایمنی را گوشزد نمی کند؟

البته این مشکل تنها بخشی از مشکلاتی است که در هنگام ساخت و ساز، مردم به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی با آن مواجه هستند و معلوم نیست تاوان این بی دقتی ها را چه کسی جز شهروندان باید بدهد؟

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches