×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مسابقات ورزشی در ایستگاه های تندرستی و مدارس شمال تهران برگزار می شود

اقتصادتهران: با هدف تشویق و ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین شهروندان و دانش آموزان ، مسابقات ورزشی در ایستگاه های تندرستی و مدارس شمال تهران برگزار می شود.

‌به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعیده صالحی پور رییس اداره ورزش شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر ۶۰ ایستگاه تندرستی در شمال تهران ویژه بانوان و آقایان راه اندازی شده است و شهروندان می توانند صبح ها برای ورزش صبحگاهی به این ایستگاه ها مراجعه و به صورت گروهی با حضور مربیان متخصص ورزش کنند.

وی افزود: ۲۰ ایستگاه برای آقایان و۴۰ ایستگاه برای خانم ها در بوستان ها، سراهای محلات، مجموعه های ورزشی و … راه اندازی شده است که هر ایستگاه ظرفیت حدود ۳۰ نفر را دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: زنگ ورزش مدارس نیز در مدارس دخترانه و پسرانه با درخواست خود مدارس برگزار می شود.

صالحی پور گفت: هر ماه در یکی از نواحی ده گانه شمال تهران مسابقات ورزشی در ایستگاه های تندرستی با حضور شهروندان و در مدارس با حضور دانش آموزان با اجرای مسابقات آمادگی جسمانی، طناب زنی، دراز نشست و… اجرا می شود.

وی برپایی ایستگاه های تخصصی ورزش مانند تنیس روزی میز، بدمینتون، شطرنج نابینایان و… در بوستان های قیطریه، نیاوران و هیات شطرنج نابینایان و ایستگاه ورزشی در خیریه عمل برای معلولین را از اقدامات اجرا شده دانست.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches