×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مزارع کشور در آینده نزدیک هوشمند می‌شوند

اقتصادتهران: معاون وزیرجهاد با بیان اینکه در ایران ۱۰ شرکت در زمینه نانو در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند، گفت:یکی از دستاوردهای فناوری نانو در کشور هوشمندسازی تمام مزارع در آینده نزدیک است.

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، اسکندر زند  افزود: اکنون حدود ۳۰ درصد مزارع تحت پایش دیجیتال گرفته است و به زودی تمام مزارع کشور را هوشمند می‌کنیم تا هزینه‌ها کاهش و کیفیت افزایش یابد.

وی اظهار داشت: این امر در هوشمندسازی و تولید بذر گواهی شده نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در بازار سراسر دنیا نزدیک به ۷۷۰۰ محصول نانویی ثبت شده که نیجه فعالیت ۱۳۴۰ شرکت نانویی در ۵۰ کشور دنیا است که در این زمینه سرمایه گذاری کرده و آن را اولویت فعالیت خود قرار داده‌اند که ۲۵۰ محصول از این تعداد محصولات در زمینه کشاورزی است.

وی ادامه داد: ایران موضوع نانو در کشاورزی را زود شروع کرد و فعالیت‌های خوبی در دهه ۸۰ انجام شد، ولی در ادامه مقداری تعلل داشتیم که امیدواریم این تعلل جبران شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: اکنون برای اینکه وضعیت و جایگاه پیشرفت خود در دنیا را بدانیم باید ابتدا وضعیت خود را در این زمینه بشناسیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches