شنبه, ۱۵ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

مرکز نظارت مردمی بانک شهر راه اندازی شد

۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

مرکز نظارت مردمی بانک شهر راه اندازی شد

مدیرعامل بانک شهر در نشست تخصصی مدیران این بانک با شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری قزوین از راه‌اندازی خط تلفن ارتباط مشتریان با مدیران عالی این بانک خبر داد.

حسین محمدپورزرندی مدیرعامل این بانک رویکرد مشتری‌مداری، تکریم و مدیریت ارتباط با مشتریان را نخستین اولویت بانک شهر عنوان کرد و شهروندان را به عنوان مشتریان بانک‌شهر از مهمترین ارکان حیات این بانک برشمرد.

وی تصریح کرد: بانک شهر در راستای تمرکز بر استحکام و ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان و با باور آنکه حفظ مشتریان فعلی بانک می‌تواند نقش مؤثری در توسعه فعالیت‌های این بانک داشته باشد، درصدد است تا نظام مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان اولویت مهم این بانک عملیاتی کند.

 

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها