×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مردم تا ۲ ماه دیگر خدمات دولت را در بستر تلفن همراه دریافت می‌کنند

اقتصادتهران: رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: پرتال دولت همراه که قابلیت نصب روی تلفن همراه را دارد تا ۲ ماه دیگر در اختیار عموم قرار می گیرد و مردم می توانند سرویس های دولت را به راحتی از این طریق دریافت کنند.

 نصرالله جهانگرد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هیات وزیران افزود: در این جلسه علاوه بر ارایه دستاوردهای این وزارتخانه در حوزه دولت الکترونیک، نمونه های پرتال جدید دولت همراه در بستر تلفن همراه برای اعضای دولت دوازدهم به نمایش درآمد.

وی افزود: در این جلسه مجموعه دستاوردهای دولت الکترونیک در کشور و گزارشی از تمامی زیر ساخت ها، پایگاه داده ها و فرصت هایی که دستگاه های دولتی در این زمینه بطور کامل ارایه شد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز هیات دولت مجموعه سیستم ها و برنامه هایی که هر یک از دستگاه ها توانسته اند در مسیر دولت الکترونیک حرکت کنند، ارایه شد، ادامه داد: پرتال خدمات دولت الکترونیک بطور کامل توضیح داده شد، پرتال جدید دولت همراه که به زودی در بستر تلفن همراه به مردم ارایه خدمات خواهد کرد نیز معرفی شد.

معاون وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: در این جلسه پرتال آزادی دسترسی به اطلاعات معرفی و پرتال صدور و تسهیل صدور مجوزها که راه اندازی شده است و همچنین داشبورد اطلاعات دولت که این اطلاعات را تهیه و در اختیار دولت قرار می گیرد به همراه مجموعه پایگاه داده‌ها که در سطح ملی تعریف شده است، معرفی شد.

جهانگرد افزود: پس از بیان نظر اعضای هیات دولت، مقرر شد طی برنامه ای زمان بندی شده، دیگر دستگاه‌های کشور نیز به این سطح از خدمت رسانی الکترونیک ارتقا یابند و سرویس های مورد نظر را در اختیار مردم قرار دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches