×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مدیر دفتر برنامه ریزی سازمان آب و برق خوزستان گفت: وضعیت سد شهید عباسپور عادی است و مردم به شایعه های فضای مجازی توجه نکنند.

داریوش بهارلویی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در حال حاضر ورودی و خروجی‌های سد شهید عباسپور عادی است و اصلاً آژیر خطر در این سد روشن نشده و مردم به شایعه‌های فضای مجازی توجهی نداشته باشند چون خروج آب از مخازن این سد به طور طبیعی در حال انجام است.

وی افزود: در سدهای استان ارقام با توجه به شرایط سیلاب‌های ورودی در نوسان است و میزان خروجی در ساعت‌های مختلف تغییر می‌کنند ولی برنامه ریزی‌های قبلی برای تخلیه مناطق در خطر با همکاری ستاد بحران استان انجام می‌شود.

مدیر دفتر برنامه ریزی و کنترل منابع آب معاونت بهره برداری سد و نیروگاه سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: بیشترین تلاش ما برای این است که کمترین خسارت به مردم وارد شود و بر همین اساس خروجی سدها به طور منظم در حال تنظیم است.

بهارلویی اذعان کرد: در حال حاضر جریان‌های سیلابی در سدهای استان خوزستان تعدیل شده و میزان ورودی به مخازن سدهای استان خوزستان روند کاهشی دارد.

وی گفت: این روند کاهشی در همه سدهای کارون، مارون، دز و کرخه مشاهده و امیدوارم که این کاهش میزان ورودی تسریع و تثبیت پیدا کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches