×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مرحله دوم خط سفید در شمال تهران در حال اتمام است

تهران اکونومی: زیرساخت های لازم مرحله دوم طرح خط سفید، با رویکرد ارتقای فرهنگ ترافیک و نماد سازی خط سفید با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت در معابر شمال تهران در حال اتمام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اجرای خط سفید در سه مرحله از لحاظ اجرای زیرساخت‌ها در حال تکمیل است که در هر مرحله ۴ آیتم خط کشی‌های افقی، نصب علائم عمودی (تابلوها و تجهیزات ترافیکی)، مناسب سازی گذرهای پیاده و دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی و نصب تجهیزات هوشمند در آنها اجرا می‌شود.

وی گفت: در مرحله اول، دو محور ولنجک و دانشجو در شمال تهران به عنوان طرح پایلوت انتخاب و مطالعات و زیرساخت‌های لازم در آنها اجرا و تکمیل شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تصریح کرد: مرحله دوم طرح در معابر شریانی درجه ۱ و ۲ از جمله خیابان های ولیعصر(عج)، شهید باهنر، اندرزگو، شریعتی، پاسداران و … بوده که مطالعات آن تکمیل و اجرای زیرساخت ها با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در آنها انجام و طرح همزمان وارد مرحله سوم شده است.

این مقام مسئول گفت: مرحله سوم مربوط به اجرای زیرساخت ها در معابر جمع و پخش کننده است که در منطقه یک ۱۱۸ معبر به طول ۸۹ کیلومتر قرار دارد که شبکه محلی را به شبکه های شریانی ۱ و ۲ وصل می کنند که مطالعات آن در حال تکمیل است.

وی اجرای آموزش و فرهنگ سازی را بخش دیگری از فعالیت‌ها دانست و گفت: آموزش با همکاری آموزش های شهروندی و معاونت حمل و نقل و ترافیک با هدف تامین زیرساخت های ترافیکی در مدارس، مساجد، محلات، حسینیه ها، امامزاده ها و… در حال اجراست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches