×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: هر سال نسبت به سال گذشته اعتبار اختصاص یافته به توسعه و ساماندهی مراکز مذهبی افزایش می یابد که امسال نیز این اعتبار افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک با حضور در همایش فصلی علما و روحانیون شمال تهران که با حضور ائمه جماعات مساجد برگزار شد ضمن بیان خبر فوق اظهار داشت: منطقه یک با توجه به حضور امامزاده های بزرگوار ، بیش از ۱۰۰ مسجد، تکایای قدیمی با قدمت صد ساله و حوزه‌های علمیه از بار مذهبی بالایی برخوردار است.

وی توجه به مساجد و امامزاده ها را در اولویت پروژه های سال جاری و آینده قرار داد و گفت: ساماندهی و اجرای پروژه های مذهبی در شمال تهران در قالب چهار سرفصل امامزاده ها، مساجد، تکایا و حوزه های علمیه متمرکز و در حال انجام است.

یزدانی تصریح کرد : در منطقه یک بیشتر از سایر مناطق در بخش توسعه امامزاده ها هزینه شده است که می توان به توسعه مرقد مطهر صالح ابن موسی الکاظم(ع)، امامزاده اسماعیل (ع)، امامزاده علی اکبر(ع) اشاره کرد و برای سال آینده سایر امامزاده های موجود در منطقه از جمله امامزاده های محلات اوین، درکه و… نیز ساماندهی خواهند شد.

شهردار منطقه یک افزود: برای ساماندهی تکایای قدیمی نیز اقداماتی انجام شده که می توان به تملک زمین برای احداث وضوخانه و… اشاره کرد و حوزه های علمیه نیز در منطقه در حال ساماندهی، توسعه و احداث است.

یزدانی در این برنامه از ائمه جماعات و علما خواست در خصوص مبحث خط سفید، زمین پاک و آسمان آبی اطلاع رسانی مناسب در مساجد و مراکز مذهبی به شهروندان داده شود تا با همکاری مساجد که محور اصلی فعالیت های شهرداری ها محسوب می‌شوند فرهنگ سازی انجام تا در جهت رسیدن به شهری ایده آل برای زیست بهتر پیش برویم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches