اقتصادتهران: مراسم رونمایی از لوگوی ( نشان جدید تجاری) جدید بیمه سینا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، در این مراسم که صبح امروز در هتل پارسیان اوین و با حضور تعداد زیادی از اهالی صنعت بیمه برگزار شد، امین شیرکانی مدیرعامل بیمه سینا در جمع خبرنگاران گفت: نقشه راه ما بر اساس ۴ ضلع است که مبنای توسعه بیمه سینا میتواند بر آن اساس باشد به گونهای که ضلع چهارم یعنی ریبرندینگ ادامه داد: بازنگری در برند شرکت به این دلیل بوده که سلیقه مشتریان تغییر میکند و با سلیقه قبلی نمیتوان محصول را به مشتری ارائه کرد، نکته دیگر این است که مأموریتهای بیمه سینا تغییر کرده است.
وی با بیان آن که این شرکت ۲ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد گفت: بخش ارتباط با مشتریان شرکت از دو ماه گذشته تاکنون به صورت ۲۴ ساعته فعالیت میکند. وی همچنین افزود: یکی از سیاستهای شرکت تغییر استراتژی از پرتفوی محوری به کیفیت محوری است به طوری که قصد داریم تا به نخستین شرکت بیمهای تبدیل شویم که بیشترین سهم بیمه نامه الکترونیکی از بازار را دارد.
شیرکانی با بیان آن که سهم آینده این شرکت از بازار با ۵۰ درصد افزایش به ۳ درصد خواهد رسید تصریح کرد: بیمه سینا آمادگی برای تفکیک به دو شرکت بیمههای جنرال و عمر را داشته و از این طرح استقبال میکند.
بر پایه این گزارش، رییس اتاق مشترک ایران و عراق از انفعال بیمه معلم در حوزه پوشش بیمه ای حوزه صادرات انتقاد کرد.
یحیی آل اسحاق رییس اتاق مشترک ایران و عراق ضمن بیان این مطلب، گفت: برخی شرکتهای بیمه ترس پذیرش ریسک دارند و اهمال بیمهای در ورود به بازارهای جدید کاملا مشهود است.
و ی افزود: نهادهای بیمه گر إیرانی از ترس لای پتو خوابیدهاند و از پذیرش ریسک از یک سو و مدیریت ریسک از سوی دیگر واهمه دارند.
این فعال بازرگانی و صنعت ضمن انتقاد از صنعت بیمه جهت عدم ورود به بازارهای جدید گفت: نظام تضمین مالی و امنیت در ایران مشکل دارد و این در حالی است که مشکل ما در صادرات فقدان تضمین بیمهای است به طوریکه سازمانهای بیمهای ما وسط نمیآیند و از ترس لای پتو خوابیدهاند، این در حالی است که وظیفه أصلی بیمه ریسک پذیری و ورود به بازارهای جدید است.
وی همچنین یادآور شد: پیشهناد میکنم شرکت بیمهای ایرانی- عراقی جهت پوشش ظرفیتهای مغفول این بازار تاسیس و راهاندازی شود.
دیدگاه ها بسته هستند.