×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مذاکره برای تعیین قیمت خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی

اقتصادتهران: معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت اعلام کرد: تعیین قیمت خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی در حال مذاکره است و امیدواریم بزودی مشخص شود.

به گزارش ایرنا، عباس کشاورز در حاشیه برگزاری سی وهفتمین همایش سالیانه نباتات کشور در بندرعباس به خبرنگاران اظهار داشت: در سال زراعی جدید تاکنون یک میلیون و ۸۶۰ هزار هکتار از زمین های زراعی زیر کشت گندم رفته که تا ۱۰ روز آینده به یک میلیون و ۹۸۰ هزار هکتار افزایش می یابد.

وی بدون اشاره به قیمت های در نظر گرفته شده برای خرید گندم و دانه های روغنی، بیان داشت: امسال ۱۷۰ هزار هکتار کلزا در کشور کاشته شده که پیش بینی می شود ۳۱۰ هزار تن دانه کلزا برداشت و ۱۳۰ هزار تن روغن تولید شود.

معاون وزیر جهادکشاورزی در امور زراعت تاکید کرد: کشاورزانی که اکنون به کشت پاییزه مشغول هستند مبارزه و کنترل علفهای هرز را در اولویت قرار دهند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود به اهمیت رعایت الگوی کشت اشاره و ادامه داد: از بهار سال آینده الگوی کشت محصولات کشاورزی براساس مزیت آب و اینکه چه محصولاتی باید در کدام یک از مناطق کشت شود به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches