×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مذاکره با اتریش و آلمان برای سرمایه‌گذاری در صنعت چاپ ایران

اقتصادتهران: دوران پساتحریم فرصت مناسبی برای از سرگیری مذاکرات اقتصادی در بسیاری از حوزه‌ها به شمار می‌رود. یکی از صنایعی که نیازمند حمایت در این دوران است صنعت چاپ است که واردات در این صنعت از مشکلات این حوزه محسوب می‌شود.

در پساتحریم یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها، شرکت در رویداد‌های بین‌المللی برای معرفی این صنعت است، به طوری که برای صادرات باید توانمندی‌ها و امکانات سرمایه‌گذاری به نمایش گذاشته شود که در این راستا برگزاری نمایشگاه بین‌المللی رویداد بزرگی است.

در همین رابطه، بابک عابدینی، رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ضمن بیان مشکلات واردات کالا در صنعت چاپ،‌ گفت: در حال مذاکره هستیم که شرکت‌های خارجی خودشان برای تسهیلات ارزی امکاناتی برای کشور ما فراهم کنند.

وی با بیان این‌که در زمان وی با بیان این‌که نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی از روزهای دوم تا پنجم دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه حدود ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی ثبت نام کردند و از کشورهای آلمان، چین، دانمارک، ژاپن، کره، ایتالیا، سوئد، اتریش، اسپانیا، هند، سوئیس، برزیل، فرانسه، ترکیه و برخی کشورهای دیگر حضور دارند.

عابدینی ادامه داد: مسوولان نمایشگاه قبول کردند که تاریخ نمایشگاه را برای سال‌های آینده تغییر دهند تا بتوانیم حضور بازدید‌کنندگان و شرکت‌کنندگان خارجی را در این نمایشگاه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در شرایط تحریم که در تبادلات با کشورها محدودیت داشتیم از برخی کشورهای مطرح، وارداتی در این بخش صورت گرفت. همچنین ما با شرکت‌های خارجی مذاکراه می‌کنیم تا تسهیلات ارزی برای‌مان در نظر بگیرند.

رییس اتحادیه صادر‌کنندگان صنعت چاپ با بیان این‌که از کشورهایی مانند اتریش و آلمان به منظور سرمایه‌گذاری در آینده از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد، گفت: فراهم‌کردن امکانات برای سرمایه‌گذاری مشترک به منظور تولید ماشین‌آلات برای افزایش میزان صادرات از مواردی است که در رابطه با آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches