×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مدیر جدید باغ موزه قصر تهران منصوب شد

تهران اکونومی: مراسم تکریم از محمدرضا سعیدی و معارفه حسین هوشیار به عنوان مدیر جدید باغ موزه قصر با حضور قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در مراسم تکریم سرپرست اجرایی و معارفه مدیر باغ موزه قصر علی محمد نائینی مشاور شهردار تهران و قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ایزدیان رئیس کمیته انتصابات شهرداری تهران، اقدم مشاور معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و دبیرگروه مراکز فرهنگی و گردشگری شهر تهران، راحتی مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و جمعی از پرسنل باغ موزه قصر حضور داشتند.

در ابتدای مراسم محمد رضا سعیدی گزارش ۵۵۰ روزه از فعالیت های خود و عملکرد باغ موزه قصر را ارائه و به طرح هایی همچون خانواده در قصر و تکریم از بانوان با حجاب برتر اشاره کرد.

سعیدی ضمن اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای باغ موزه قصر عنوان کردند نگاه ما به باغ موزه قصر نگاهی ملی و فراملی بود و برنامه های همچون آرت فیر، سمپوزیوم های نقاشی، رونمایی از نخستین کتاب موسیقیایی صلح ایرانی، نخستین نمایشگاه پیشکسوتان صنایع دستی و… با همین رویکرد برگزار شد.

در ادامه علی محمد نائینی مشاور فرهنگی شهردار تهران و قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ضمن تقدیر از عملکرد محمد رضا سعیدی مدیر باغ موزه قصر، به بالا بودن ظرفیت باغ موزه قصر و سایر مراکز گروه مراکز فرهنگی و گردشگری شهر تهران اشاره کرد و گفت: نگاه شهرداری تهران به مجموعه های فرهنگی یک نگاه تخصصی است و مدیران امروز باید همت خود را برای انجام کارهای فاخر فرهنگی متناسب با ارزشهای دینی و انقلابی و تاثیرگذار بر روی مخاطبین خود متمرکز کنند که در این زمینه اهمیت تشکیل اتاق های فکر با رویکرد تولید ایده های خلاقانه بر اساس نوع فعالیت های این مراکز می تواند بسیار حائر اهمیت باشد.

قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه، انجام کارهای تخصصی، حرفه ای و مخاطب محور را از مدیریت جدید باغ موزه قصر خواستار شد.

نائینی در خاتمه ضمن تشکر از زحمات حسین هوشیار در مسئولیت های قبلی ایشان در حوزه معاونت اجتماعی شهرداری تهران، برای ایشان در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.

در این مراسم پس از پخش کلیپی با موضوعیت معرفی باغ موزه از ابتدای ساخت تاکنون، حکم مدیر جدید باغ موزه قصر توسط نائینی مشاور شهردار تهران و قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به حسین هوشیار ابلاغ و اعطا شد.

حسین هوشیار مدیر جدید باغ موزه قصر نیز طی سخنانی گزیده ای از برنامه های آتی خود در باغ موزه قصر را تشریح کرد و گفت: هدف ما در این مجموعه حفظ وضع موجود و برنامه ریزی برای ارتقا بخشیدن به فعالیت ها و خدمات در باغ موزه قصر است.

وی در پایان سخنان خود از حسن اعتماد حجت اسلام امرودی معاونت اجتماعی شهرداری تهران و مهدی محمود اقدم دبیر مراکز فرهنگی و گردشگری شهرداری تهران برای سپردن این مسئولیت قدردانی کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches