×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
true
true
مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما منصوب شد

تهران اكونومي: رییس حوزه ریاست سازمان صدا و سیما در حکمی داوود نعمتی انارکی را به سمت مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی منصوب کرد.

رضا شاکری در این حکم ضمن قدردانی از زحمات سیدتقی سهرابی که تاکنون این سمت را بر عهده داشت، از نعمتی خواست در جهت برقراری ارتباط با گروه‌های مختلف اجتماعی و رسانه‌های مکتوب و سایت‌های خبری، اطلاع رسانی موثر و پاسخ گویی دقیق به افکار عمومی‌ برای افزایش اعتماد به سازمان، توسعه روابط عمومی‌ الکترونیک و تسریع در امر اطلاع رسانی و ایفای نقش سخنگویی و نمایندگی سازمان تلاش کند.

متن حکم رییس حوزه ریاست سازمان صدا و سیما برای انتصاب مدیرکل روابط عمومی‌رسانه ملی به شرح زیر است:

به نام خدا

جناب آقای داوود نعمتی انارکی

نظر به تعهد، توانایی‌ها و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل روابط عمومی‌ صدا و سیما منصوب می‌شوید.

روابط عمومی‌ به عنوان پیشخوان سازمان وظیفه اطلاع رسانی، تبلیغات، انتقال نظریات، پیشنهادات و انتقادات مردم و مسئولان را بر عهده دارد.

بنابراین انتظار دارد با طراحی و برنامه‌ریزی برای تدوین و اجرای «نظام جامع ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون سازمان» و «نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات» اهداف و ماموریت‌های مشروحه ذیل را به نحو مظلوبی محقق کنید:

۱- برقراری ارتباط با گروه‌های مختلف اجتماعی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای جلب اعتماد عمومی.

۲- اطلاع رسانی و روشنگری به منظور ایجاد و تقویت ارتباط و هماهنگی بین رسانه ملی و گروه‌های اجتماعی موثر بر کارآمدی و اثر بخشی سازمان.

۳- ایجاد همدلی، تقویت تفاهمات، اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسته برای اعتماد سازی و افزایش سرمایه انسانی.

۴-ارائه چهره‌ای مثبت و موجه از سازمان با پاسخ گویی به نیاز‌های اطلاعاتی جامعه.

۵- اتخاذ شیوه‌های مناسب برای ارتقاء کمی‌و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی.

۶-توسعه روابط عمومی‌ الکترونیک با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و تسریع در امر اطلاع رسانی و ارتقاء جایگاه پاسخگویی سازمان.

۷- ساماندهی نمایندگی‌های روابط عمومی‌ در حوزه‌ها با اهتمام به امر چابک سازی و ایجاد هماهنگی در عملکرد، اطلاع رسانی و تبلیغات.

۸-ایفای نقش سخنگویی و نمایندگی سازمان در مجامع به منظور ایجاد تمهیدات رسانه ای و ارتباط و همکاری مشترک.

۹-گسترش و تبیین رویکرد تحلیلگرا در روابط عمومی‌مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری و فرهنگی جامعه.

۱۰-ارتقاء فرهنگ دینی کارکنان سازمان با نشر معارف قرآن و اهل بیت (سلام الله علیهم).

۱۱-اهتمام به بزرگداشت مناسبت‌های دینی و ملی در سازمان به منظور پاسداشت شان ارزشی و انقلابی سازمان.

۱۲- همکاری و تعامل مناسب و مظلوب با رسانه‌های مکتوب و سایت‌های خبری.

ضمن آرزوی توفیق روز افزون جناب عالی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی‌ و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لازم می‌دانم از خدمات جناب آقای سهرابی در مدت تصدی اداره کل روابط عمومی‌ قدردانی کنم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches