×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مدیرکل دفترمدیریت عملکرد و کیفیت شرکت پست منصوب شد

طی مراسمی با حضور مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیر عامل، انصافی به عنوان نخستین مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و کیفیت شرکت پست معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، در این آیین که روز چهارشنبه یازدهم تیرماه در محل اداره کل سابق پیشتاز و کیفیت برگزار شد، شیوازاد، عضو هیئت مدیره، صادر، مشاور مدیر عامل، راهلی، مدیر هسته مرکزی گزینش، ترابی، مدیر کل روابط عمومی نیز حضور داشتند و محسن انصافی به عنوان مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و کیفیت معرفی و از خدمات مدیران پیشین قدردانی شد.

مهندس مهری در این مراسم ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان مقوله کیفیت را محور حرکت پست دانست و گفت: نامگذاری شعار سال شبکه پستی از سوی مقام عالی وزارت با عنوان نوآوری و ارتقای کیفیت خدمات پستی نشان از اهمیت بسیار زیاد این موضوع دارد.

وی مدت زمان سیر مرسولات و صحت در ارسال را دو اصل اساسی در کیفت عنوان کرد و افزود: باید بتوانیم از فناوری های نو در جهت بهبود و ارتقای کیفیت خدماتمان استفاده کنیم.

مدیر عامل افزود: اگر می خواهیم سرآمد، پویا و در جهت دستیابی به چشم انداز حرکت کنیم باید کیفیت در ارایه خدمات را اولویت اول فعالیتهایمان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در عصر حاضر دیگر نمی توانیم دیگران را مجبور به استفاده از خدماتمان کنیم تصریح کرد: باید خدماتمان را در جهت تامین خواست و نیاز مشتریانمان و حتی جلو تر از آن طراحی کنیم.

رییس هیئت مدیره بر باز مهندسی ماموریت ها در تمامی بخشها تاکید کرد و افزود: با خلاقیت و نوآوری و کنار گذاشتن تفکر سنتی می توانیم به عرصه های دولت الکترونیک و فراتر از آن دولت موبایل قدم بگذاریم.

مهری ادامه داد: راه اندازی سرویس های پست مالی، باجه های الکترونیکی و دیگر سرویس های مبتنی بر فناوری های اطلاعات در همین راستا در دستور کار قرار گرفته است.

وی استفاده از تجارب دیگر دستگاه ها را در این زمینه مفید دانست و خاطر نشان کرد: برای حضور در عرصه رقابت باید به تنوع بخشی خدمات، اعتماد سازی، چابک سازی، تعرفه مناسب و کاهش قیمت تمام شده، داشتن تفکر شرکتی و استفاده از توان بخش خصوصی توجه ویژه ای صورت گیرد.

مدیر عامل به بهبود شاخص های عملکردی در ماه های اخیر اشاره کرد و آن را نشانه ای از تصمیم تک تک کارکنان مجموعه برای عبور از وضعیت گذشته و حرکت در مسیر رشد و تعالی عنوان کرد.

وی افزود: تحول در زمینه شاخص های عملکردی از تهران آغاز شد و در گام بعدی به استان های بزرگ رسید و بعد از آن به استان های متوسط و نهایتاً کوچک تسری خواهد یافت.

مهری امانت داری را صفت شاخص و برجسته کارکنان پست عنوان کرد و افزود: مجموعه پست کشور باید با عمل به تعهدات خود در قبال مشتریان و پیمانکاران همواره در جهت تقویت اعتماد آنها تلاش کند.

رییس هیئت مدیره در ادامه با بیان اینکه از این پس پرداخت ها بر اساس عملکرد کمی و کیفی کارکنان صورت خواهد گرفت اظهار داشت: نیروهای کیفی هیچگونه دغدغه ای برای ادامه فعالیت در شبکه پستی نداشته باشند.

وی در پایان بر توجه ویژه به امر اطلاع رسانی در خصوص سرویس های مختلف پستی توام با توسعه زیرساخت های مناسب و ارتقای کیفیت در ارایه خدمات تاکید کرد.

در ادامه شیوازاد، عضو هیئت مدیره با بیان اینکه از چند ماه گذشته در راستای کوچک سازی و چابک سازی شرکت مطالعاتی در خصوص ادغام برخی واحدها صورت گرفت اظهار داشت: در دوره اخیر با گسترش تفکر علمی در حوزه پیشتاز و کیفیت به تدریج شاهد پررنگ تر شدن مقوله کیفیت در این حوزه بوده ایم که این امر نشان از اهمیت این موضوع در فرآیندهای عملیات پستی دارد.

وی افزود: وجود نگاه سلیقه ای و احتمال بروز خطا با نظارت های الکترونیکی و سیستمی به حداقل خود خواهد رسید.

عضو هیئت مدیره حضور انصافی به عنوان فردی توانمند و علمی را در راس این اداره تازه تاسیس فرصت مغتنمی در جهت تسهیل ،تسریع و بهبود امور دانست و گفت: با ادغام حوزه های نظارتی از اتلاف وقت و هزینه گزافی که به شرکت تحمیل می شده جلوگیری خواهد شد.

انصافی نیز رویکرد جدید شرکت پست را نگاه علمی و فنی به مباحث و حذف موازی کاری و همپوشانی فعالیت ها و چابک سازی فرآیندهای عملیاتی عنوان کرد و افزود: توجه ویژه این حوزه جدید بر روی چهار شاخص کیفیت، ترافیک، درآمد و هزینه متمرکز خواهدبود.

وی کیفیت را راه بی پایان دانست و گفت: جاری سازی افکار نوین و رویکرد سیستمی در بحث کیفیت افزایش کارایی و درآمد را به دنبال خواهد داشت.

انصافی از کارکنان این حوزه خواست با وفاق و همدلی در جهت پیشبرد امور و اعتلای شبکه همچون گذشته همه تلاش خود را به کار گیرند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches