×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مدیرعامل جدید شرکت مترو تهران منصوب شد

اقتصادتهران: طى حکمى از سوى شهردار تهران، مهندس “محسن هرمزى” که پیش از این به عنوان معاون فنى و مهندسى شرکت مترو تهران انجام وظیفه مى‌کرد، به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهرى تهران و حومه (مترو) منصوب‌ شد.

به گزارش اقتصادتهران، طى حکمى از سوى شهردار تهران، مهندس “محسن هرمزى” که پیش از این به عنوان معاون فنى و مهندسى شرکت مترو تهران انجام وظیفه مى‌کرد، به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهرى تهران و حومه (مترو) منصوب‌ شد.

به گزارش روابط‌ عمومى و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهرى تهران و حومه (مترو) “مهندس محسن هرمزى” که از سال گذشته در سمت معاون فنى و مهندسى شرکت مترو تهران فعالیت داشت، با حکم شهردار تهران به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد و سکان هدایت این مجموعه را برعهده ‌گرفت.

مهندس مسعود درستى که تا پیش از این مدیرعامل شرکت مترو تهران بود، از این پس به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بهره‌بردارى راه‌آهن شهرى تهران و حومه انجام وظیفه خواهد‌ کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches