×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: به منظور انتخاب مدیران مناسب برای محلات مرکزی شهر تهران؛ مصاحبه کاندیداهای مدیریت محله در منطقه ۱۱ با حضور ارزیابان حرفه ای بر اساس مدل شایستگی تدوین شده از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه؛ انجام و وارد مرحله دوم شد.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱، با توجه به اهمیت و حساسیت جایگاه مدیران سرای محلات دررویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و درراستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با تأکید بر شایسته سالاری و شایسته گزینی، شهرداری منطقه ۱۱ برای اولین بار اقدام به تهیه و تدوین مدل شایستگی مدیریت محله کرده است.

سید عباس طباطبایی در این باره گفت: درتدوین این مدل تدابیر شهردارتهران، رسالت و مأموریت مدیریت شهری درحوزه اجتماعی و فرهنگی و شرح وظایف مدیریت محله مورد بررسی قرارگرفته است که در نهایت مدل شایستگی مدیریت محله در ۷ شایستگی احصاء شد.

او ضمن اعلام این خبر افزود: دراین مدل که شامل شایستگی z،x وy می باشد، کاندیدهای مدیریت محله مورد مصاحبه مدیریتی ارزیابان حرفه ای قرارگرفتند و حاصل این امر در سه سطح قبول _ قبولی مشروط (نیاز به آموزش مدیریتی ) و فاقد صلاحیت جهت تصدی مدیریت محله عرضه شد.

طباطبایی درادامه افزود: درگام بعد مسئولین خانه ها و کانون ها مورد ارزیابی قرارخواهندگرفت تا افرادی سکان هدایت این خانه ها رابرعهده گیرند که ضمن شناخت رسالت ها و مأموریت های مدیرمحله، انگیزه خدمت صادقانه و بی منت و درنهایت افزایش رضایت شهروندان درسطح محلات راداشته باشند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ ادامه داد: در راستای تبدیل شهرداری از سازمانی خدماتی به نهادی اجتماعی و فرهنگی؛ با نگاهی ویژه بر اهمیت و حساسیت جایگاه مدیران سرای محلات به عنوان مدیران صف درحوزه فرهنگی – اجتماعی و ارتباط مستقیم این مدیران با جامعه؛ به منظورانتخاب افرادی اصلح و توانمند مصاحبه مدیریتی با حضورارزیابان و متخصصان انجام شد.

وی تصریح کرد: در این مصاحبه مدیریتی ۷ شایستگی اصلی فردی شامل مهارت های ارتباطی، هوشیاری محیطی و سازمانی، شم کسب وکار، خلاقیت و تنوع، تفکرسیستمی، مهارت های تصمیم گیری و مدیریت عملکرد مدنظر بود که از مجموع ۵۳ نفر کاندیداهای معرفی شده از سوی شهرداران نواحی ۱۵نفر حائز نمره قبولی و ۳۶نفر به حدنصاب نمره قبولی نرسیدند.

گفتنی است با توجه به ترجیح کارکیفی و این که ۶۰% کاندیداهای پیشنهادی فاقد صلاحیت لازم جهت تصدی سمت مدیریت محله بوده و با رسالت و ماموریت های شهرداری بیگانه هستند برآن شدیم تا در محلات فاقد منتخبین مجدداً اقدام به شناسایی افراد صالح و توانمند جهت تصدی پست مذکور نماییم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches