×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
محیط زیست سالم، محصول توسعه متوازن است

تهران اکونومی: روز گذشته علی محمد شاعری رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران؛ به همراه قائم مقام و جمعی از مدیران منطقه ۱۱ از برخی طرح‌ها و برنامه های در حال اجرای محیط زیست در سطح منطقه بازدید کرد و در جریان برنامه های آتی منطقه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، طرح “زمینی های کوچک ” در خانه کودک سرای محله مخصوص از جمله فعالیت های مورد بازدید دیروز بود. در این طرح که با هدف نهادینه سازی اخلاق محیط زیستی در نو نهالان اجرا می شود مهد کودک های آموزش دیده به شبکه مهدهای سبز پایتخت می پیوندند.

همچنین در این بازدید، شهروندان در فضایی نزدیک و صمیمی به بیان خواسته ها و پیشنهادات خود در حیطه خدمات شهری و محیط زیست پرداختند.

پس از بازدید در نشستی که به همین مناسبت در شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد؛ قائم مقام و معاون خدمات شهری و محیط زیست توضیحاتی در خصوص عملکرد محیط زیستی منطقه بیان کردند.

در ادامه جلسه، دکتر شاعری به وضعیت مطلوب عملکرد منطقه ۱۱ و کسب رتبه پنجم در میان مناطق ۲۲ گانه اشاره نمود. توصیه به استفاده بیشتر از انرژی های نو با توجه به ظرفیت های منطقه از جمله مسائل مطروحه در جلسه مذکور بود.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches