×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
محور شیراز-جهرم تا عید نوروز بازگشایی می شود

اقتصادتهران: مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: محور شیراز – جهرم که به دلیل تخریب پل کشه برفی مسدود شده است تا تعطیلات نوروز ۹۶ بازگشایی می شود.

به گزارش ایرنا، فیروز تکاور جمعه در جلسه بررسی وضعیت پل کشه برفی در محل بخشداری کردیان از توابع شهرستان جهرم افزود: شدت سیل کنونی از سیل سال ۶۵ در جهرم بیشتر است، ولی خسارت خیلی کمتر است و ما از همین‌جا آمادگی خود را اعلام می‌کنیم تا در زمان پایان بارندگی و مساعد شدن شرایط، این پل را بازسازی کنیم.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا پل تخریب شده را تا تعطیلات عید بازسازی کنیم و عبور و مرور در این مسیر از سر گرفته شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس نیز در این نشست با بیان این که مشکلات جاده های شهرستان جهرم را بررسی و در کوتاه ترین زمان برطرف خواهیم کرد، گفت: روکش آسفالت و ایمن‌سازی مسیر جایگزین در دستور کار قرار دارد.

سه شنبه ۲۶ بهمن ماه جاری به دنبال فروریختن یک دهانه پل واقع بر روی رودخانه شور موسوم به ‘ پل کٙشه‌‌ برفی’ در جاده جهرم – شیراز، این جاده تا اطلاع ثانوی بسته شد.

این اتفاق ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه سه شنبه به دنبال بارندگی های روزهای گذشته و شدت سیلاب در رودخانه شور روی داد.

علیرضا صحراییان فرماندار ویژه و رئیس شورای هماهنگی بحران شهرستان جهرم گفت: با تدابیر صورت گرفته با توجه به وضعیت این پل از صبح سه شنبه و ممنوعیت تردد خودروها از روی این دهانه پل، این حادثه برای خودروهای عبوری خسارتی به همراه نداشت.

وی اظهار کرد: محور جهرم به شیراز تا اطلاع ثانوی بسته و تردد خودروها از هر ۲ مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches