×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
محلات شمال تهران میزبان جشن های دهه ی فجر انقلاب اسلامی

تهران اکونومی: محلات منطقه ۳ تهران در دهه ی فجر سال جاری میزبان جشن های سراسری فجر انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به تشکیل ستاد دهه فجر و همکاری نهاد ها و سازمان ها در اجرای هرچه بهتر این مراسم گفت: از سوی دیگر تلاش شده است تا در سال جاری بیش از سال های گذشته از مشارکت مردم در برپایی جشن های دهه فجر استفاده شود.

پیرهادی با اشاره به اینکه سراهای محلات محور اجرای برنامه های دهه فجر هستند افزود: جشن های دهه فجر در ۱۲ محله و ۱۲ مدرسه از داوزدهم تا بیست و دم بهمن ماه برگزار می شود و زنگ فجر بیداری در مدارس نواخته می شود.

پیرهادی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر “اردوی گردشگری انقلاب “با محوریت بازدید از مراکزی چون موزه ی عبر ت، مسجد مطهری، برج میلاد، تونل نیایش ویژه شهروندان برگزار می شود.

وی تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگر را به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه های دهه فجر عنوان کرد و اظهار داشت : از سوی دیگر از بانوان تاثیر گذار در عرصه انقلاب اسلامی در شهرک فجر تقدیر می شود و مزار شهدای گرانقدر نیز در بهشت زهرا عطر افشانی و غبار روبی می شود.

معاون شهردار منطقه ۳ همچنین یادآور شد: برپایی نمایشگاه عکس از وقایع انقلاب و حضور مردم، تجدید میثاق با امام راحل و حضور در مرقد مطهر بیانگذار جمهور ی ا سلامی ایران و نمایشگاه جنگ نرم در مدارس و فضاسازی تبلیغاتی با محوریت آموزه های امام راحل و مقام رهبری بخش دیگری از برنامه های دهه ی مبارک فجر است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches