×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
محصولات نرم افزاری درسازمان های سفارش‌دهنده ارزش‌افزوده ایجاد می کند

مدیر عامل یک شرکت تولیدکننده‌ی تخصصی محصولات نرم‌افزاری تحت وب سفارشی گفت: پرتال ها، وب سایتها و سامانه های تحت وب می توانند به ایجاد ارزش‌افزوده در سازمان ها کمک فراوانی کرده و از این رو سازمان ها به دنبال راهکارهای حرفه ای در حوزه ICT برای تولید سرمایه، ایجاد ارزش افزوده و برقراری کانال های ارتباطی ساده برای موثرکردن عملیات های تجاری خود هستند.

مهندس مهدی استوی موسس و مدیر عامل شرکت داده پرداز پویای شریف در گفت و گو با خبر نگار روزان، با اشاره به نقش طراحی وب و پرتال برای معرفی یک شرکت گفت: با کمک ابزار آلات جدید ، طراحی های جذاب و پایگاه های اینترنتی می توان نقش موثری در معرفی فعالیت های شرکت ها ایفا کرد.

برنده ششمین جشنواره وب ایران در شاخه فناوری اطلاعات گفت: طرح های ترکیبی از یک مدل کلی جذاب و حرفه ای ،طرح بندی همسان،تطابق رنگ ها و استفادۀ منطقی از فضا نقش موثری در جذابیت یک وب سایت دارد.

استوی، همچنین در خصوص نقش نرم افزارهای سفارشی تحت وب برای ایجاد اشتغال در کشور خاطر نشان کرد: ایجاد پرتال برای سازمان ها نیازمند نگهداری درون‌سازمانی است و این نگهداری با هدف پایش وبه‌روزرسانی آن نیازمند راهبران بیشتری خواهدبود واین خود به معنای ایجاد شغل جدید به‌واسطه‌ی محصول تولید شده است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت دولت از فعالان حوزه نرم افزار گفت: در صورتی که دولت حمایت‌های زیرساختی،اثرگذار و بلندمدت ازتمامی فعالان درحوزه‌ی نرم‌افزار داشته باشد و با توجه به داشتن نیروهای متخصص در این زمینه می توانیم شاهد رونق در این عرصه شویم.

وی همچنین بر حمایت‌هایی قانونمند با اجرای دقیق وشفاف ازتمامی کارآفرینان برای توسعه‌ی مشاغل ایجاد شده تاکید کرد.

استوی، وجودتعداد زیادی پروژه¬ی طراحی وبرنامه نویسی وب، پرتال، فروشگاه و سامانه های تحت وب درکارنامه این شرکت را نشان ازتوانمندی وتجربه بامنطق¬های تجار ی پیچیده وحجم زیادی ازداده ها ومعاملات د انست و افزود: این کوله بار علم وتجربه که برپایه همت استواراست ما را قادر ساخته تا سازمان ها را با راه حل های نرم ا فزاری قابل اعتماد وخلاقانه همراهی کرده و توانسته ایم ایده های انجام برسانیم.

وی با اشاره به همکاری داده پرداز شریف با سازمان های بزرگ مانند همراه اول و جیرینگ گفت: مدت زمان طولانی همکاری ما با مشتریان مان گواه برکیفیت واهمیت رضایتمندی مشتریان ما از خدمات ارائه شده است.

استوی گفت: شرکت داده پرداز پس ازفعالــیت به مدت بیش از ۶ سال درزمینه فناوری اطلاعات یک تیم قدرتمند متشکل از متخصصین مجرب ومتبحر رادارا است تا بتواند خدمات بیان شده را برپایه پیشنهاداتی برگرفته از درک نیازهای تجاری وکــاری مشتریان و همچنــین ارائه راهکارهای قابــل اعتماد،پیاده سازی نماید.

وی گفت: ما تجربه ودانش را باتکــنولوژی ومتدلوژی ها ی اثبات شده ومــوردقبول ادغام می کنیم تا نتایجی با سطـح کـیـــفی بالا، موثر ومقرون به صرفه ارائه دهیم تاسود مشتریانمان را بالا ببریم.

استوی افزود: مشتریان ما شامل شرکت هایی با قابلــیت های متفاوت از گروه های کوچک و تازه شــکل یافته تا موسسات و تشکیلات های بزرگ هستند که نــیازمند راهکارهای حرفه ای اینــترنتی برای تولید سرمایه ، ایجاد ارزش افزوده و برقراری کانال های ارتباطی ساده و موثر کردن عملیات های تجاری خود هستند.

یادآور می شود، شرکت داده پرداز پویای شریف مقام نخست در ششمین دوره جشنواره وب ایران در گروه فناوری اطلاعات درمیان ۸۲۰۰ سایت برترایرانی را به انتخاب هیات داوران کسب کرده است.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches