×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
محصولات جدید TCH در تهران رونمایی شد

مراسم رونمایی از محصولات جدید TCH صبح امروز چهارشنبه دوم آبان‌ماه با حضور تعداد زیادی از فعالان این صنف، خبرنگاران و کارشناسان حوزه IT در محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، ابوالفضل حیدر مدیرعامل شرکت کسری پارس و بزرگ‌ترین وارد کننده محصولات تی سی اچ و خدمات گارانتی، در ابتدای مراسم با اشاره به ارائه محصولات جدید این شرکت گفت: محصولات جدید TCH همسو با فناوری روز دنیا و توجه به نوآوری، مصمم به در اختیار گذاشتن آخرین دستاوردهای خود برای مشتریان است.

وی با بیان آن که به نمایش گذاشتن و ارائه محصول با کیفیت و پیشرو در کنار قیمت مناسب به مشتریان، اصلی ترین هدف این شرکت به شمار می‌رود بر ضرورت نگاه به آینده به عنوان یک راهبرد بسیار مهم اشاره و تصریح کرد: محصولات این شرکت با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا ارائه می‌شود زیرا نگاه مشتریان و رضایتمندی آنان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی یادآور شد: محصولات TCH از حدود دو سال پیش در ایران عرضه شده است و امید است این روند با رعایت استانداردهای مورد نیاز و همراه با افزایش رضایتمندی مشتریان تداوم یابد.

مدیرعامل TCH ضمن قدردانی از تیم تحقیق و توسعه شرکت که در این راستای معرفی محصولات جدید تلاش‌های زیادی کرده‌اند، اظهار داشت: TCH از دو سال پیش در بازار ایران حضور دارد و فیدبک‌های خوبی از مدل‌های قبلی دریافت کرده است.

بر پایه این گزارش، رضا گرانمایه، مدیر برند TCH، به عنوان فردی پویا و فعال در عرصه فناوری گفت: برند تی سی اچ همیشه سعی کرده با تکنولوژی و فناوری روز دنیا پیش برود تا محصولات منحصر به فرد خود را عرضه کند.

وی با تاکید بر اهمیت کیفیت در محصولات، تصریح کرد که اگر محصولی بی‌کیفیت باشد، نه تنها نیازهای مصرف‌کنندگان را برآورده نمی‌کند، بلکه ممکن است هزینه‌های اضافی نیز برای آن‌ها ایجاد کند.

نمایه با اشاره به پیشرفت سریع تکنولوژی، به روز بودن تکنولوژی‌ها را امری حیاتی دانست و گفت: برای مثال، تلویزیون ۵۰ سال طول کشید تا در اختیار میلیون ها نفر قرار بگیرد، در حالی که اپلیکیشن‌هایی مانند تیک تاک ظرف ۲۴ ساعت به ۱۵-۲۰ میلیون نفر دسترسی پیدا کردند.

مدیر برند TCH با تاکید بر اهمیت گارانتی در محصولات، بیان کرد: گارانتی باید نگرانی‌های مشتریان را پس از خرید برطرف کند، اما متأسفانه در بازار به اندازه کافی مورد اعتماد نیست. TCH نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد و به خدمات پشتیبانی پس از فروش و بازخورد محصولات اهمیت می‌دهد.

رضا گرانمایه، همچنین به معرفی محصولات جدید و فناورمحور این برند پرداخت و اعلام کرد:  ساعت‌های هوشمند جدید TCH در دو مدل HD1 و HD2 عرضه می‌شوند. این محصولات با توجه به قیمت خود، ارزش خرید بالایی دارند و بعید است که در بازار محصولات زیادی با این قابلیت‌ها وجود داشته باشند.

این گزارش می‌افزاید: مهدی اسدی رئیس انجمن وارد کنندگان موبایل و تبلت نیز در این مراسم به بیان صحبت‌هایی پرداخت و در انتهای مراسم، حضار و مدعوین از آخرین محصولات و دستاوردهای TCH دیدن کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches