×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
محصولات ایرانی پارس جای خود را در سبد خرید مردم باز می‌کند

تهران اکونومی: شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در فصل جدید آغاز فعالیت از محصولات تولیدی جدید خود در چهاردهمین نمایشگاه لوازم خانگی رونمایی کرد.

پارس که با سابقه ای بیش از ۳ دهه در امر تولید لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر و کولر، بار دیگر با تغییر نگرش در زمینه بروز رسانی محصولات و طرحی مدرن از محصولات تولیدی جدید خود در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی رونمایی کرد. این شرکت با تغییر مدیریت در سال ۹۲ استراتژی تنوع محصولات و بهبود کیفیت و خدمات را در سالی که با عنوان حمایت از تولید ملی نام گذاری شده بود را در دستور کار خود قرار داد. و طی دوره جدید فعالیت خود توانست رشد چشمگیری در زمینه تولید محصولات نسبت به سال گذشته داشته باشد. این در حالیست که دکتر نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت در اولین روز بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی و بازدید از غرفه کارخانجات تولید داخل به رشد ۳۰ درصدی تولید انواع لوازم خانگی داخلی با کیفیت رقابتی با محصولات وارداتی اشاره کرد که این خود بیانگر اهمیت توجه به تولیدات داخلی است.

از جمله محصولاتی که شرکت پارس در این نمایشگاه معرفی کرد می توان به ابزاری کاربردی و فناورانه اشاره کرد که تمام ساخت صنعت گران داخلی است. این محصول در واقع اولین کلید لمسی هوشمند هدایت کننده کولر است که توسط شرکت پارس طراحی و تولید شده است. این کلید هوشمند از طریق بلوتوث و یا نرم افزار کاربردی اختصاصی خود به انواع تلفن های همراه اندرویدی ، ios و ویندوزی متصل می شود و امکان کنترل از راه دور دمای محیط توسط این کولر را به کاربر میدهد. دماسنج تعبیه شده در این ابزار هوشمن نیز میتواند نسبت به دمای محیط سرمایش کولر را تغییر دهد. علاوه بر این قفل کودک تعبیه شده بر روی این ابزار از دسترسی کودکان به آن جلوگیری میکند. هدف از طراحی و ساخت این دستگاه سهولت در تغییر دمای محیط متناسب با شرایط موجود از راه دور است و از ان مهمتر اینکه این دستگاه در زمینه جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار موثر است. یخچال های اداری و کوچک ۵ و ۶ فوتی با رتبه انرژی A از دیگر محصولات این شرکت می باشند که به دلیل کوچک بودن این دسته از محصولات، تولید آن ها نیاز فناوری ها و تکنیک های ویژه ای دارد.

همچنین کولرهای آبی جدیدی که این شرکت به تازگی تولید کرده است با قدرت ۵۵۰۰ و ۶۵۰۰ طیف وسیعی از خنکی را با افزایش قدرت به ارمقان آورده است.

از دیگر محصولات جدید چارس که در این نمایشگاه رونمایی شد می توان به یخچال فریزر ۱۷۰۰-I اشاره کرد که از نمایشگر و برد کنترلی هوشمند بهره می برد که در نوع خود قابل رقابت با دیگر محصولات وارداتی می باشد.

این شرکت در زمینه تولید ماشینهای لباسشویی نیز فعال بوده و با تولید ماشین لباسشویی های ۷، ۸ و ۹ کیلویی همسو با محیط زیست، همگام با تکنولوژی های روز دنیا قدم برداشته است.

علاوه بر آن با تولید جارو برقی هایی با قدرت مکش بالا و سوپر سایلنت و با رنگ بندی های متنوع و سفارشی سبد کالایی خود را برای خانوار ایرانی تکمیل کرده است.

لازم به ذکر است شرکت کارخانجات پارس درسال ۱۳۵۴ تاسیس شد و فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ با تولید یخچال فریزرهای خانگی آغاز کرده است و محصولات این کمپانی داخلی تا به امروز میهمان خوش قدم خانه‌ی ایرانی ها بوده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches