×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
محدودیت حضور ایران در برخی رشته‌های مسابقات بین‌المللی مهارت برداشته شد

اقتصادتهران: معاون پژوهش و برنامه ریزی و سنجش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از رفع محدودیت شرکت نمایندگان ایران در برخی رشته‌های مسابقات بین المللی مهارت مانند «فرز سی.ان.سی» در پی لغو تحریم‌های اقتصادی خبر داد.

«حمیدرضا ثابت نژاد» امروز (سه شنبه) در نشست خبری درباره هفدهمین مسابقات ملی مهارت در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اعلام کرد: در سال‌های گذشته با توجه به تحریم‌های اقتصادی اجازه حضور شرکت کنندگان ایرانی در برخی از رشته های مسابقات بین المللی مهارت مانند فرز سی.ان.سی داده نمی‌شد که این محدودیت امسال برداشته شده است.

وی گفت: برگزیدگان هفدهمین مسابقات ملی مهارت در رده سنی زیر ۲۱ سال برای حضور در مسابقات بین المللی مهارت آماده می شوند که سال ۲۰۱۷ میلادی در ابوظبی امارات برگزار می شود.

ثابت نژاد اعلام کرد: مراسم افتتاحیه هفدهمین مسابقات ملی مهارت یکم آبان ماه در شهرستان کرج برگزار می شود و زمان مسابقات از دوم تا پنجم آبانماه است.

وی هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت را ارتقای فرهنگ مهارت آموزی میان جوانان، افزایش سطح استانداردهای آموزش مهارت کشور و ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت های حرفه ای کشور تا سطح مهارت های جهانی دانست.

این مسئول افزود: بیشترین شرکت کنندگان در مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری مد و کمترین شرکت کنندگان در رشته آکواترونیک است.

ثابت نژاد گفت: بازدید از مسابقات ملی مهارت برای عموم آزاد است و مردم می توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ و همچنین از ۱۴ تا ۱۶٫۳۰ از مسابقات دیدن کنند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و سنجش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یادآوری کرد: اکنون همه مدال آوران مسابقات جهانی مهارت به کار مشغولند و توانسته‌اند عده‌ای را نیز به کار گیرند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches