×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
محدودیت‌های ترافیکی مراسم تحلیف ریاست جمهوری اعلام شد

اقتصادتهران: مرکز اطللاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت‌هایی در تردد خودور و موتورسیکلت‌ها در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از ساعت ۱۴ روزشنبه ۱۴ مرداد مسیر غرب به شرق خیابان جمهوری از تقاطع استانبول محدودیت تردد خودرو اعمال و مسیر جایگزین فردوسی به شمال و خیابان انقلاب خواهد بود.

براساس این گزارش محدودیت تردد در خیابان های مجاهدین از تقاطع خیابان ایران به غرب و شمال به جنوب ابن سینا در تقاطع فخر آباد اعمال و مسیرهای جایگزین خیابان‌های زرین خامه و شهید مشکی خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید که در مسیر جنوب به شمال خیابان دیالمه در خیابان امیر کبیر نیز شاهد محدودیت‌های ترافیکی خواهیم بود و مسیر جایگزین برای این محدودیت، خیابان امیر کبیر به غرب در نظر گرفته شده است.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت تردد هر گونه خودرو و موتورسیکلت از ساعت ۱۴ روز ۱۴ مرداد در مسیرهای مذکور تا پایان مراسم ممنوع است.

گفتنی است از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۴ مرداد مصادف با روز تحلیف ریاست جمهوری مسیر جنوب به شمال خیابان یمن مسدود و مسیر چمران به غرب و کچویی جایگزین آن می شود.

همچنین غرب به شرق رشید الدین فضل اله از ابتدای خیابان جدید الاحداث ( خیابان غربی پارکینگ طبقاتی نمایشگاه) مسدود و مسیر جایگزین چمران و کچویی خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches