×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مجوزهای جدیدی برای سدسازی صادر نشده است

اقتصادتهران: رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه هیچ مجوز جدیدی برای سدسازی صادر نشده، گفت: مجوزهای صادرشده متعلق به گذشته است بنابراین هیچ مجوز جدیدی برای برداشت از سرشاخه های کارون صادر نشده است.

به گزارش ایسنا معصومه ابتکار که در حاشیه دومین کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار به خوزستان سفر کرده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ در ادامه کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار – که روز گذشته در تهران آغاز شد- به خوزستان سفر کرده‌ایم و قرار است طی برنامه روز دوم این اجلاس، از خوزستان و کاشان بازدید کنیم. در همین راستا به اتفاق اریک سولهایم – معاون دبیرکل و رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد و گری لوییس – نماینده مقیم سازمان ملل در ایران و تعداد بسیاری از شرکت‌کنندگان در این اجلاس بازدیدی از مناطق مختلف استان خوزستان داریم.

وی ادامه داد: ‌بازدید هوایی از هورالعظیم و بخش‌های مختلف آن داشتیم و شاهد احیای بخش‌های بسیاری از تالاب و ورود آب به برخی از بخش‌های مرزی با عراق بودیم که می‌تواند به وضعیت این تالاب و مهار گرد و غبار بسیار کمک کند. عملا بخش‌های مهمی از کانون‌های گرد و غبار این منطقه زیر آب رفته و شرایط بسیار بهتری به وجود آمده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: در ادامه از مراحل کاشت نهال، بخش سیلاب و تثبیت خاک – که در استان خوزستان در حال اجرا است- بازدید می‌کنیم که بخشی با اتوبوس بازدید خواهند داشت و ما هم مجددا بازدید هوایی خواهیم داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches