×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مجوزهای تامین کالاهای اساسی بدون وقفه صادر می‌شود

اقتصادتهران: معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت ارائه خدمات بدون وقفه برای صدور گواهی ها و مجوزهای مورد نیاز تامین کالاهای اساسی تاکید کرد.

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، علی اکبر مهرفرد با صدور نامه‌ای خطاب به روسای سازمان های حفظ نباتات و دامپزشکی کشور و همچنین روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها با اشاره به شرایط ویژه کنونی، لزوم افزایش سرعت در تامین کالا و تسهیل فرآیندهای داخلی را ضروری عنوان و تاکید کرد:در حیطه وظایف آن سازمان فرآیند صدور گواهی ها و مجوزهای مربوطه (ضمن حفظ و رعایت دقت) برای تامین کالاهای مورد نیاز کشور به ویژه کالاهای اساسی و ضروری لازم است بازنگری شود به گونه ای که سرعت عمل لازم نسبت به شرایط عادی تضمین شود.

وی تصریح کرد: امور مرتبط با صدور مجوزهای اولیه و نیز نمونه برداری، انجام آزمایش های مورد نیاز و صدور گواهی بهداشتی، گواهی حمل و … باید بدون وقفه و حتی الامکان به روز انجام شود و در صورت لزوم، شیفت عصر و شیفت شب برنامه ریزی و اجرا شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی، برنامه ریزی برای برقراری کشیک در روزهای پنجشنبه و جمعه و در صورت نیاز در تعطیلات رسمی برای انجام بدون وقفه امور مربوطه – در صورت وجود متقاضی را ضروری برشمرد و تاکید کرد: مراحل و مدارک غیرضرور در عین دقت حذف شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches