×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مجموعه سوارکاری چیتگر در منطقه ۲۲ به بهره‌برداری رسید

تهران اکونومی: با بهره برداری از مجموعه بزرگ سوارکاری چیتگر، امکان آموزش این ورزش همرمان با تفریح برای شهروندان تهرانی میسر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، شهرداری این منطقه در آغازین روزهای سال ۹۴ گام دیگری برای تکمیل سرانه های ورزشی تفریحی محدوده شمال غرب تهران برداشت و مجموعه بزرگ سوارکاری با کاربری تفریحی ورزشی را در قالب پروژه ای مشارکتی در اختیار شهروندان قرار داد.

قاسم مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « مجموعه سوارکاری چیتگر در قالب پروژه ای مشارکتی و در بازه زمانی ۲ ساله احداث شده و قرار است امکان تفریح و آموزش همزمان را برای مراجعه کنندگان و علاقه مندان به ورزش سوارکاری فراهم کند.»

وی افزود: « این مجموعه در ضلع جنوب غربی بوستان جنگلی چیتگر واقع شده و ۵۱ هزار و ۲۵۹ متر مربع وسعت دارد. فضای پانسیون اسب‌ها، زمین بازی، محوطه، سکوی تماشاچیان، اصطبل، جایگاه ویژه و … از جمله کاربریهای تعیین شده برای این مجموعه است. »

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches