×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
مجارستان در اعطای تسهیلات بانکی از بخش خصوصی حمایت کند

اقتصادتهران: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران خواهان حمایت مجارستان از بخش خصوصی دو کشور بوژه در زمینه تسهیلات مالی و بانکی شد تا در آینده روابط اقتصادی تهران و بوداپست توسعه یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، سید حسن هاشمی در حاشیه دیدار با وزیر توانمندی های انسانی مجارستان در بوداپست با قدردانی از نگاه مقامات مجارستان به ایران و تاریخ و تمدن جمهوری اسلامی ایران، گفت: زمینه های زیادی برای ارتقای همکاری در حوزه های فرهنگی، علمی و پژوهشی بین ایران و مجارستان وجود دارد.

وی با اشاره به روابط دیرینه دو کشور در حوزه های مختلف، اظهار کرد: بخشی از مردم مجارستان ریشه خود را ایرانی می دانند و علاقه دانشجویان و محققان ایرانی از جمله در حوزه پزشکی، به روابط دیرینه دو کشور باز می گردد.

وزیر بهداشت با اشاره به امضای چندین تفاهم نامه بین ایران و مجارستان در حوزه سلامت، یادآور شد: وزیر توانمندی های انسانی مجارستان به صورت همزمان، بیش از ۶ وزارتخانه را مدیریت می کند که یکی از آنها سلامت است و امیدوارم که امضای تفاهم نامه های همکاری های مشترک و پیگیری کارگروه ها و کمیته های دو کشور، بتواند روابط ایران و مجارستان در حوزه های مختلف را توسعه دهد.

هاشمی تصریح کرد: بخش خصوصی ایران باید از فرصت‌های فراوان همکاری در مجارستان، استفاده کند و امیدوارم مجارستان نیز از بخش خصوصی دو کشور، حمایت های لازم به ویژه در زمینه تسهیلات مالی و بانکی را داشته باشد تا بتوانیم در آینده شاهد توسعه روابط بین دو کشور ایران و مجارستان باشیم.

وزیر بهداشت در پایان با بیان این که مجارستان یکی از جاذبه های بسیار ارزشمند دنیاست، گفت: امیدوارم در حوزه گردشگری و با توجه به تاریخ کهن ایران، از سوی بخش کنسولی و گردشگری فرصتی ایجاد شود که مردم دو کشور بتوانند از تمدن و مناظر دو کشور دیدن کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches