×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برخی از دریافت‌های غیر متعارف در پوشش قانونی است

افتصادتهران: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت نظارت شدید بر روند صدور فیش های حقوقی به خصوص در مراکز مهم اقتصادی نظیر بانک ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، مصطفی کواکبیان در نشست مشترک مجمع اسلامی کارکنان بانکها و سازمان دیده بان شفافیت و عدالت که در محل کانون اسلامی انصار برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: مقوله فساد و جلوگیری از رواج آن از اهمیت بسیار زیادی در حکومت اسلامی برخوردار است و مقابله با آن ضرورتی اجنتاب ناپذیر است.

وی با اشاره به موضوع فیش های حقوقی گفت: پس از بررسی هایی که تا کنون صورت گرفته مشخص شده که بیش از هزار نفر از مدیران دستگاه های مختلف اجرایی در کشور دارای فیش های حقوقی بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان هستند که متاسفانه دریافتی آن ها بر اساس پوشش قانونی صورت گرفته است.

کواکبیان تصریح کرد: برخی از این مشکلات به مشکلات قانونگذاری بر می گردد ضمن آن که برخی نهادها مانند دیوان محاسبات باید در انجام وظایف نظارتی خود دقت عمل بیش تری از خود مبذول دارند.

به گفته این نماینده مجلس بی انضباطی مالی دولت در سال های گذشته باعث به وجود آمدن بسیاری از فسادها شده است.

وی همچنین یادآور شد: شرایط باید به گونه ای اصلاح شود که هیچ مدیری نتواند به بیش از آنچه قانون برایش مشخص کرده دریافتی داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches