×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مبالغی برای معلمان مشمول رتبه‌بندی به زودی واریز می‌شود

اقتصادتهران: وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: دولت با تلاش بی‌وقفه نظام رتبه‌بندی را اجرایی کرد و در همین راستا به‌ زودی مبالغی به‌ صورت علی‌الحساب به‌ حساب معلمان مشمول طرح واریز خواهد شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، یوسف نوری در نشست هم‌اندیشی با سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در ساختمان شهید رجایی و با حضور روابط عمومی‌های حوزه‌های ستادی و حضور مجازی روسای ادارات آموزش‌وپرورش استان‌ها اظهار کرد: دو دوره در تاریخ تبلیغات وجود دارد، یکی قبل از رنسانس شکل گرفت و یکی دیگر از زمان شکل‌گیری شرکت‌ها و به وجود آمدن روابط عمومی‌ها شکل گرفت.

وی منفعت‌های انسانی را عامل اصلی ارتباطات نام برد و افزود: اغلب نظام‌های سیاسی حاکم بر نقاط مختلف جهان اصل منفعت را سرلوحه خود قراردادند و بنگاه‌های خبری نیز همواره در خدمت نظام‌های سرمایه‌داری است.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه روابط عمومی‌ها، دروازه هر سازمان و مردم نیز مشتریان آن هستند، تصریح کرد: فلسفه وجودی روابط عمومی، مردم مداری است، بنابراین گسترش شفاف‌سازی و آرامش بین مردم و هموار ساختن مسیر پیشرفت جامعه از عملکردهای روابط عمومی‌هاست.

نوری ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید انگاره‌ها را تغییر دهند، به طور مثال در فرآیند رتبه‌بندی فرهنگیان باید فواید اجرای طرح از جمله ارتقای نظام تعلیم و تربیت ارتقایشان معلمان و سایر مزایای آن مطرح و اطلاع‌رسانی شود.

وی با تشریح خدمات یک‌ساله دولت سیزدهم گفت: بودجه ما از ۹ و ۶ دهم درصد به بیش از ۱۳ درصد رسیده، خدمات بیمه‌ای کارمندان نیز ارتقا یافته و کارهای خوبی نیز در دستور کار دولت است.

نوری ادامه داد: اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان کار بسیار بزرگی است از این رو با توجه معیارهایی که قانون تعیین کرده، اجرای آن زمان‌بر است.

وزیر آموزش و پرورش از تلاش‌های سخنگوی دولت در فرآیند تصویب رتبه‌بندی قدردانی و عنوان کرد: هم دانشگاه‌های ما و هم روابط عمومی‌های ما مأموریت محور شده‌اند لذا سایر بخش‌ها نیز باید چنین باشند.

نوری گفت: آموزش‌وپرورش در راستای ارتقای فرهنگ جامعه طرح‌های خوبی را در یک سال اخیر اجرایی کرده که آخرین آن برگزاری سوگواره احلی من العسل بود و در سطح بسیار وسیعی از کشور و با حضور انبوه دانش آموزان اجرا شد.

وی ادامه داد: ضروری است از ظرفیت‌های نظام تعلیم و تربیت بیش‌ازپیش استفاده کنیم و در همه برنامه باید پیوست فرهنگی و بخشی از آن پیوست رسانه‌ای داشته باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches