true
اقتصادتهران: شهردار منطقه ۲ درمراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی گفت: موفقیت هر سازمان مستلزم ارتباط موثر و تعامل با مخاطب است و نقش روابط عمومی در ارتقا و حفط سرمایه اجتماعی به عنوان بزرگترین دارایی مدیریت شهری بسیار قابل اهمیت است.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار منطقه در این مراسم که با حضورمشاور، معاونین،مدیران و کارشناسان روابط عمومی منطقه، حوزه ها و نواحی ۹ گانه برگزار شد، گفت: روابط عمومی واسطه اثرگذار میان مدیریت شهری، پرسنل سازمان و عموم شهروندان است و با عملکرد مناسب میتواند مردم را به حقوق شهروندی خود آگاه و زمینه را برای حل مسائل و مطالبات آنان فراهم کند.
وی با اشاره به وظایف و نقش روابط عمومی در مدیریت شهری، افزود: شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر ، مهم ترین سرمایه اجتماعی شهرداری هستند و ما به عنوان کارگزار آنان موظف به حفاظت از حقوق آنها هستیم.
صالحی تاکید کرد: به کمک روابط عمومی می توان اعتماد میان مدیریت شهری و شهروندان را گسترش داد و با این اعتمادسازی بستر مشارکت آنها در تحقق و پیشبرد برنامههای شهری را فراهم کرد.
وی با تاکید بر اهمیت تعامل وهمراهی شهروندان بر کاهش هزینههای نگهداشت شهر و ارائه خدمات مطلوب گفت: رویکرد سیاستگذاری در برنامهها و فعالیتها ضروری است و روابط عمومی در شهرداری که یک سازمان خدمات رسان است باید ضمن شناسائی نیاز مخاطبان، توانمندی لازم برای انتقال برنامه های سازمان به شهروندان و ارتقاء مطالبه گری آنها را داشته باشد.
شهردار منطقه ضمن قدردانی از زحمات روابط عمومی منطقه در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات اظهار داشت: امید است روابط عمومی با انرژی و آرامش بیشتر و در قالب یک تلاش برنامهریزی شده و هوشمندانه بتواند سازمان و مخاطبان را به یک نقطه تعاملی، تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد و رسالت خود را در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری و افزایش سرمایه اجتماعی ایفا کند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=262749
false
true