×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ماموران راهنمایی و رانندگی به سیستم‌های هوشمند مجهز می‌شوند

اقتصادتهران: رییس پلیس راه کشور با اشاره به رفتارهای پرخطر رانندگان و آمار بالای تلفات جاده ای گفت: بزودی تمام افسران پلیس راهنمایی و رانندگی جاده های کشور به سیستم‌های برخط هوشمند برای کنترل و نظارت بر خودروها و رانندگان سطح جاده ها مجهز خواهند شد.

به گزارش ایرنا، سردار سید تیمور حسینی روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی جاده های استان کرمانشاه که با حضور مهدی جمالی نژاد معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری برگزار شد، افزود: سه عامل انسان (راننده) خودرو و جاده در بروز حوادث رانندگی نقش دارند که از این سه عامل ۸۰ درصد نقش انسان در تصادفات پر رنگ است بنابراین هرچند عوامل دیگر بسیار با اهمیت است باید در حوزه فرهنگ ترافیک و رانندگی تمرکز بیشتری داشته باشیم.

حسینی اظهار داشت: متاسفانه در کشور بعد از اینکه حادثه ای اتفاق می افتد مانند واژگونی یک اتوبوس در یک نقطه حادثه خیز با اعزام چند تیم به فکر مقابله و شناسایی عوامل بروز هستیم در حالی که در دنیا این روش ها منسوخ شده و باید به فکر کارهای پیشگیرانه قبل از وقوع حادثه باشیم که خیلی کم هزینه تر است.

وی در ادامه اظهار داشت: باید با استفاده از فن آوری و داشتن آمار و اطلاعات برخط سوابق خودروها، رانندگان، بیمه آنها و اصلاح رویکرد مدیریتی پیشگیرانه، تلفات جاده ای کشور که آمار آن بسیار زیاد است را کاهش دهیم که در دستور کار جدی پلیس راه کشور است و بزودی اجرایی می شود.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بعد از اجرای هوشمند سازی پلیس راه و جاده های اصلی کشور، بیشتر تمرکز پلیس راه ها معطوف بر جاده های فرعی خواهد بود.

وی جاده های استان کرمانشاه در بحث تردد زائران اربعین را بهتر از استان ایلام دانست و گفت: در بحث ترانزیت که برای اقتصاد کرمانشاه اهمیت زیادی دارد، تانکرهای ترانزیتی به جاده های استان آسیب زده که باید برای آن اعتبار خاص در نظر گرفته شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches