×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
لغو مجوز فعالیت ۳۶ دفتر و تعلیق ۴۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی

اقتصادتهران: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوز فعالیت ۳۶ دفتر و تعلیق ۴۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی در سال جاری پس از انجام بازرسی‌های مستمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ، رضا جعفرزاده گفت: از ابتدای فروردین ماه تا اواسط مرداد ماه امسال، ۴۰۳ مورد شکایات از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت های هواپیمایی و ۲۸۱ شکایت از دفاتر خدمات مسافرت هوایی رسیدگی شده است.

وی افزود: در بازرسی‌های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و شهرستان‌ها مواردی از جمله تمدید نشدن ضمانت نامه، احرازنشدن شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهمتر بی توجهی به اخطارها و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری محرز و به لغو مجوز ۳۶ دفتر و تعلیق ۴۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی منجر شد که از این تعداد، لغو مجوز ۱۲ دفتر و تعلیق ۱۵ دفتر مربوط به استان تهران و مابقی مربوط به شهرستان‌ها بوده است.

جعفرزاده تصریح کرد: در این مورد نیز حضور نداشتن مدیرعامل و مدیرفنی، تغییر مکان بدون تایید سازمان هواپیمایی کشوری، گرانفروشی و صدور بلیت No record (بدون اختصاص صندلی) نیز از جمله عوامل تعیین کننده در لغو و یا تعلیق این دفاتر از ابتدای سال جاری تاکنون به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ در مجموع ۱۱۵ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۶۴۸ مسافر هوایی با خرید بلیت‌های مورد نیاز از دفاتر خدمات مسافرت هوایی به سفر رفتند و نظارت مستمر بر عملکرد این دفاتر برای سهولت در خرید بلیت برای سازمان هواپیمایی کشوری از اهمیت زیادی برخوردار است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches